• Head Over Heels

    Vi som gifter oss den 18 augusti 2012 <3

    Vi ska gifta oss den 18 augusti 2012 och har precis börjat planera... Snackar gärna lite här med fler som ska gifta sig det datumet Hur ligger ni till i planeringen? Tankar och roliga idéer på allt från kläder, ring, vigsel, fest med mera mottages gärna!

  • Svar på tråden Vi som gifter oss den 18 augusti 2012 <3
  • Head Over Heels
    sannasofia skrev 2012-06-13 18:01:19 följande:
    satte mig nyss och kollade hemsidan för vår fotograf.. har inte gjort det på ett tag och jösses vad pirrigt det blev nu.. gråter en skvätt och inser att det där är ju vi om cirka två månader.. Solig
    Vill du länka? Ser gärna fler inspirationsbilder :)
    ♥ 18 augusti 2012 ∞
  • Head Over Heels

    pulmonate: Det var ju en mycket rolig idé gällande brudbukett! Men jag hade tänkt att behålla min? Inte kasta den alltså...


    Till oss är det ingen som skickat svar, alla har tackat ja eller nej muntligt, antingen personligen eller via telefon...


     


    ♥ 18 augusti 2012 ∞
  • sannasofia
    http://www.leanderfotograf.se/ är adressen till den fotograf vi anlitat.

    Vi ska också ha mehndelsson som ingång, denär så pampig och såklart bröllopsaktig Glad som utgång ska vi ha någon låt spelad på fiol, antagligen äppelbo gånglåt eller liknande. Här velar vi mycket, någon som har något tips annars? Det mottages tacksamt! 

    Jag vill också träffa prästen, men vi har inte hört ett ord från henne, inte heller har vi fått bekräftat att vi bokat kyrkan.. ingen kantor är tilldelad.. känns sådär faktiskt.. men de hör väl av sig så småningom. Solig 
  • millemill

    Jag hade inte ens tänkt på att ha blommor i kyrkan, men några fina buketter längst fram är ju fint, det ska vi nog ha! :)


    Jag måste köpa in lite smågrejer till festlokalen, hade tänkt åka till Ikea, men har 25mil till närmsta, :/ Får bli en lista till blivande svärmor, så får hon ordna det.


     


    Länkar till vår fotograf :) http://www.bildbudskap.se/brollopsmix/

  • Head Over Heels
    sannasofia skrev 2012-06-13 20:01:32 följande:
    www.leanderfotograf.se/ är adressen till den fotograf vi anlitat.

    Jag vill också träffa prästen, men vi har inte hört ett ord från henne, inte heller har vi fått bekräftat att vi bokat kyrkan.. ingen kantor är tilldelad.. känns sådär faktiskt.. men de hör väl av sig så småningom. Solig

    Tack för länken :)


    Vi mailade vår präst om att vi gärna ville boka tid för vigselsamtal och sen ringde han upp oss... Han ska gå på semester vecka 27 så det var kanske tur, annars hade det kanske dröjt...


    ♥ 18 augusti 2012 ∞
  • sannasofia
    Head Over Heels skrev 2012-06-13 20:10:55 följande:

    Tack för länken :)


    Vi mailade vår präst om att vi gärna ville boka tid för vigselsamtal och sen ringde han upp oss... Han ska gå på semester vecka 27 så det var kanske tur, annars hade det kanske dröjt...


    ♥ 18 augusti 2012 ∞
    kanske ska man maila och fråga då.. 
  • sannasofia
    sannasofia skrev 2012-06-13 20:16:08 följande:
    kanske ska man maila och fråga då.. 
    Nu är det gjort!
  • LillaEllan

    Å får jag vara med här vi gifter oss den 18e augusti på min mammas födelsedag kl 15 i österhaninge,STHLM :)

  • Viii

    Vi kommer att ha "Underbart" av Kalle Moreus och Orsa Spelmän, fast på orgel, när vi går både in och ut. 
    Känns som en väldigt fin, somrig och lätt och ljus låt.

    Tyvär tycker jag att många brudmarcher känns så tunga och mörka om ni förstår vad jag menar. 

Svar på tråden Vi som gifter oss den 18 augusti 2012 <3