• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • nagu
    car1021 skrev 2012-05-02 15:31:14 följande:
    Jag hittade min drömring på Ebay! Det är precis en sådan ring som jag vill ha men jag har inte hittat någon i "min prisklass" förut. De som jag har hittat har kostat från ca 15 000 kr och uppåt. Men så i helgen så hittade jag den på ebay i Tyskland. De hade tom ett erbjudande över helgen så den var mycket billigare. Så här ser den ut:


    Kanonfin ring! 
    Man kan inte annat än att älska E-bay  
  • moonias

    Fick hem denna klänning i måndags! Superfin och med inbyggda byglar över brösten vilket gör att den hålls uppe även på den sidan där det inte finns axelband. Jag hade tänkt ha den till midsommar men den funkar säkert super som t.ex. tärnklänning med! Finns i olika färger. Säljaren heter yhan1188.



     
  • Mrs S 2012
    moonias skrev 2012-05-03 21:17:30 följande:
    Fick hem denna klänning i måndags! Superfin och med inbyggda byglar över brösten vilket gör att den hålls uppe även på den sidan där det inte finns axelband. Jag hade tänkt ha den till midsommar men den funkar säkert super som t.ex. tärnklänning med! Finns i olika färger. Säljaren heter yhan1188.


     
    Jättefin! Helt i min smak :)
    Pris?
  • repsara

    Den lila har jag nyss fått hem från samma säljare som moonias!
    Superfin kvalité med inbygd vaddering vid bysten.
    Betalade ca 150 kr - bra pris =)
  • hellgren


     


    Jag fick hem denna klänningen i veckan, samma säljare som ovan: yhan1188.


    Jättefin klänning och betalade endast 132kr INKL frakt.

  • MariaMagdalena
    Pernillaaa skrev 2012-05-02 18:01:52 följande:

    Fin! :)


    Vad får du ge för den?
    Är det äkta guld/silver? :)


    Superfin! Är ute efter något liknande själv, fast gärna i titan. Hur bred är den? =)

  • Vilse
    hellgren skrev 2012-05-04 09:26:06 följande:


     


    Jag fick hem denna klänningen i veckan, samma säljare som ovan: yhan1188.


    Jättefin klänning och betalade endast 132kr INKL frakt.


    Vill du visa bild? :)
    Hur lång tid tog det dig att få hem den?
    :)
  • car1021

    MariaMagdalena: Den är 2,5 mm bred. Jag har en förlovningsring som är 5,0 mm så det blir nog bra tror jag. 

Svar på tråden EBAY tråden!