• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Jane

    Vilka var det som hade köpt shoe clips? Har ni några förslag på säljare? Jag är ute efter "black bow shoe clip" alltså svarta rosetter, men jag får inte ut många sånna när jag söker. Vad kan man mer söka på för sökord?


  • hjgs
    drömmer skrev 2012-04-25 21:39:34 följande:
    Tips på vad jag kan söka på då?

    http://www.ebay.com/itm/CARD-BLANKS-Envelopes-x-10-DOUBLE-FOLD-No-Aperture-Linen-White-/370589861528?pt=UK_Crafts_CraftingPaper_EH&hash=item5648e08698


     


    http://www.ebay.com/itm/Embossed-Panel-Folded-A7-Note-Cards-Envelopes-25-pack-/230775469535?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item35bb4a35df


     


    den andra länken har massa olika kort i spalten till vänster där finns det kanske nått bra


     


    jag sökte på white folding card och i katogori fältet till vänster scrollade jag ner till crafts där fanns det lte olika och i från dom kan man komma vidare till fler. hoppas du hittar nå bra eller att du redan gjort det

  • MariaMagdalena

    har beställt min förlovningsring idag, ska bli såå spännande att få hem den :) ni som köpt ringar via ebay, hur tycker ni att dom stämt storleksmässigt? någon som skickat tillbaka vara för byte? är det väldigt krångligt?

  • Tinzi

    Vill starkt tips om denna säljare som säljer förkläden.

    Vi ska ha privat serveringspersonla m. vit skjorta för 20 kr st lr ngt köpte jag midjeförkläden i svart av denna, mkt snabb levereans också :)

    milloutlet

  • car1021

    Jag hittade min drömring på Ebay! Det är precis en sådan ring som jag vill ha men jag har inte hittat någon i "min prisklass" förut. De som jag har hittat har kostat från ca 15 000 kr och uppåt. Men så i helgen så hittade jag den på ebay i Tyskland. De hade tom ett erbjudande över helgen så den var mycket billigare. Så här ser den ut:


  • Pernillaaa

    Fin! :)


    Vad får du ge för den?
    Är det äkta guld/silver? :)


    car1021 skrev 2012-05-02 15:31:14 följande:
    Jag hittade min drömring på Ebay! Det är precis en sådan ring som jag vill ha men jag har inte hittat någon i "min prisklass" förut. De som jag har hittat har kostat från ca 15 000 kr och uppåt. Men så i helgen så hittade jag den på ebay i Tyskland. De hade tom ett erbjudande över helgen så den var mycket billigare. Så här ser den ut:


  • Pernillaaa

    Vad fick du ge för den?


    Hoppas det är äkta guld och inte plättering bara :)


    car1021 skrev 2012-05-02 18:41:06 följande:

    Pernillaaa: Det är en vitguldsring med diamanter


  • Pernillaaa

    Jag gjorde ju förresten några beställningar i förrgår.


    En rosa/rutig slips till min lillebror för typ 35:-


    En "kycklingfilé" bh, freebra för 55:-


    Och dessa blåa bokstäver i strass med "I do" för 45:-

Svar på tråden EBAY tråden!