• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Italia08
    satinsilk skrev 2012-03-27 07:25:10 följande:
    Jag har en underkjol med ringar under... kanske skulle haft en fylligare underkjol?
    Nu är jag inte någon expert på underkjolar, men det borde finnas fylligare att få tag på. Annars går det kanske att justera ringarna på din underkjol så att de blir större? Fråga annars i "kinaklänningstråden" som du också lagt upp bilden i, där finns det underkjolsexperter som säkert kan hjälpa dig. Glad
  • drömmer
    Viccan skrev 2012-03-27 09:33:06 följande:
    Nu har jag äntligen fått hem mina Servettringar & Gåvaskar till gästerna...

    Servettringarna var jätte fiiiiiiiiina. Jag hade tänkt att de skulle vara större och maffigare men de kommer fungera alldeles perfekt. Dom kommer se så himla fina ut.

    Måste bara prova dom med tygservetterna som jag sytt Flört
    Har du länk till säljaren med servettringarna ??
    Superfina skor också! Hur är passformen? Hur hög är klacken?
    sofieolausson skrev 2012-03-27 09:23:05 följande:

    Tack alla för hjälp med dessertform jakt!! Det verkar som att det blir billigare att köpa dem i Sverige från Dunis webshop trots allt! Vi tänkte göra efterrättsbuffé



    Vad får du ge för dom?
  • Pagnie

    Jag har letat runt nu efter kort för att göra inbjudningar. Det finns ju sådana här färdigvikta kort på typ panduro och det är sådana jag är ute efter. Vet ni vad man kan söka på?

  • Pernillaaa

    Ja men just det! Jag har ju fabriksbod för Duni här där jag bor


    Får åka dit och kolla :)


    sofieolausson skrev 2012-03-27 09:23:05 följande:

    Tack alla för hjälp med dessertform jakt!! Det verkar som att det blir billigare att köpa dem i Sverige från Dunis webshop trots allt! Vi tänkte göra efterrättsbuffé



  • citrondoft
    chrpe skrev 2012-03-26 22:34:06 följande:
    SofieOlausson kolla på Duni!!!

    Tack så hemskt mycket för tipset! Letar också efter denna typ av dessertskålar. Var så sent som i morse på närmaste konditori och flörtade. Men de kunde endast ta in 500 pack och vi behöver 200...


    Du räddade min dag!

  • annapanna88

    Hej alla!

    Någon som kan tipsa om snygga skor med ganska låg klack, ca 5 cm. Tycker det är så himla svårt att hitta, alla snygga skor har ju hög klack :(
    Jag ska ha dem på min examensbal till en långklänning så inga brudskor...
    Tack på förhand!

  • Imke1977
    car1021 skrev 2012-03-27 14:12:30 följande:

    Jag har köpt vita skjortor till min sambos söner. De är 12 och 16 år. Skjortorna var jätte fina och billiga !



    Länk: viewitem.eim.ebay.se/BoysMens-Long-Sleeve-Shi...
    Jag har även beställt silvriga flugor för 10 kr/st ! Men de har jag inte fått ännu.


    Länk:viewitem.eim.ebay.se/Children-Kids-Boys-Toddl...


    Åh tack!! Jag beställde precis en sån skjorta till min son nu Perfekt
  • chrpe

    Citrondoft: kul att det var till hjälp. Vi är väl här för att stötta och hjälpa varandra!!! :)

Svar på tråden EBAY tråden!