• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • ungbrud

    



    Klickade precis hem dessa söta att ha på skorna :D (someting blue)
  • Fiaa
    moonias skrev 2012-03-22 13:14:42 följande:
    Fick hem en rund sådan med 5 våningar nu i veckan :) Väldigt fin och stabil när den står men man får antingen limma ihop delarna eller lyfta ytterst försiktigt endast i understa lagret om man ska flytta den för de olika delarna lossnar lätt från varandra. At limma ihop den tror jag inte ska vara några problem eftersom de är gjorda av hård plast eller liknande.
    Okej! Tack :)
  • frökenkröger
    Paula1 skrev 2012-03-22 19:29:38 följande:
    Väskhängarna köpte jag från supermarket_online: www.ebay.co.uk/itm/4x-Folding-Heart-Crystal-H...

    Jag köpte bara clear, och runda.

    Klistermärkena som passar perfekt på undersidan av väskhängarna: www.ebay.co.uk/itm/70-PERSONALISED-WEDDING-DA...

    Vi valde att ha texten i brunt och de skrev våra namn samt vårat datum på svenskt vis: 16 juni 2012
    Du får ursäkta mig, men jag är så ny på detta. Vart hittade du runda hängare?? Länken visade hjärtformade, eller skriver jag ett mail om vilken färg och form?
  • drömmer
    frökenkröger skrev 2012-03-23 17:18:52 följande:
    Du får ursäkta mig, men jag är så ny på detta. Vart hittade du runda hängare?? Länken visade hjärtformade, eller skriver jag ett mail om vilken färg och form?
    Sök på säljaren eller på handbag hanger hook så får du upp massor .
  • Spolan

    Någon som har beställt såpbubblor och nån fin korg eller annat att ha dom i här på ebay? länka gärna säljaren i så fall =)

    Har någon erfarenhet av engångskameror? Blir det bra bildkvalitet? 

  • Solstice
    drömmer skrev 2012-03-22 18:15:20 följande:
    Solstice: Åh vad söker du på när du letar efter utstickare? Jag borde med kolla det, och ska jag göra våra bröllopstårtor får jag nog köpa lite mer än det lilla jag har... Har du ngn säljare att rekommendera?
    Jag söker på fondant cutters så kommer det upp hur mycket som helst

    Den här köpte jag och har haft väldigt bra kontakt, har inte fått grejerna ännu:
    www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140706153922&ssPageName=ADME:L:OU:GB:1123
  • Jane
    Paula1 skrev 2012-03-22 19:29:38 följande:
    Väskhängarna köpte jag från supermarket_online: www.ebay.co.uk/itm/4x-Folding-Heart-Crystal-H...

    Jag köpte bara clear, och runda.

    Klistermärkena som passar perfekt på undersidan av väskhängarna: www.ebay.co.uk/itm/70-PERSONALISED-WEDDING-DA...

    Vi valde att ha texten i brunt och de skrev våra namn samt vårat datum på svenskt vis: 16 juni 2012
    Vad häftigt med väskhängarna! Har du testat dem?
  • Italia08
    Spolan skrev 2012-03-24 11:55:42 följande:
    Någon som har beställt såpbubblor och nån fin korg eller annat att ha dom i här på ebay? länka gärna säljaren i så fall =)

    Har någon erfarenhet av engångskameror? Blir det bra bildkvalitet? 
    Det blir i ärlighetens namn ganska dåliga bilder med engångskameror - om man inte fotar i dagsljus. En del av "engångsbilderna" kan bli helt ok, men man ska inte räkna med det.
    För egen del tycker jag att det är bortkastade pengar och har valt bort det. Det är ju inte bara kamerorna som kostar utan även framkallningen av filmen efteråt. Det blir mycket bättre bilder om gästerna fotar med sina egna mobiler eller kameror. Vi tänkte faktiskt be gästerna mejla sina bilder från bröllopet till oss efteråt i stället.
  • Spolan

    Tack snälla för svar. Vi har bestämt att strunta i engångskameror..

    Har någon tips på var man kan köpa stenar som kastas på brudparet efter vigseln?? 

Svar på tråden EBAY tråden!