• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • sannasofia

    Jag tänkte ge mig in i ebay djungeln för första gången, men när jag ska välja storlek på ex. underkjolen som jag vill ha så kan man inte välja storlek, det står bara select!! Varför, om det finns olika alternativ??

  • Pernillaaa
    hjgs skrev 2012-03-18 22:18:23 följande:

    www.ebay.com/itm/260921321176?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


    klickade hem dessa nyss, varken jag eller sambon gillar att vi ska vara utan ring när vi lämnar in våra för gravering och polering. så vi köpte substitut :-P va utan på min förut och trodde hela tiden att jag tappat den :-P


    Men så fina! :)
  • Imke1977
    hjgs skrev 2012-03-18 22:18:23 följande:

    www.ebay.com/itm/260921321176?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


    klickade hem dessa nyss, varken jag eller sambon gillar att vi ska vara utan ring när vi lämnar in våra för gravering och polering. så vi köpte substitut :-P va utan på min förut och trodde hela tiden att jag tappat den :-P


    Sånna där skulle vi behöva. Dom va superfina!! Vi har lämnat in våra nu och dom kommer vara borta ett par veckor. Dom är inlämnade på annan ort nämligen där jag har låtit göra min vigselring. Vi kan väl säkert hämta dom om 2-3 veckor. Men sen kan man ju inte använda den för då blir den ju kanske sliten igen. Så 2 månader drygt ska vi vara utan nu då :-/
  • Tinzi
    mjeanettek skrev 2012-03-18 19:13:17 följande:
    VÅra ringar tog bara 3 dagar att gravera Tinzi. Går nog bra! :)
    fick till svar att de kan göra det på 2-3 dagar här så vi hinner nog :) tack.
  • Just Me

    IDAG ska jag göra mitt första Ebay köp!!! Spännande!!  


    Du & Jag 23/3-2013
  • MickeochViktoria
    Just Me skrev 2012-03-20 11:59:49 följande:
    IDAG ska jag göra mitt första Ebay köp!!! Spännande!!  
    Du & Jag 23/3-2013
    Ohh spännande, vad blir det? :)
    Jag skulle kunna handla hur mycket prylar som helst, men i dagsläget går alla pengar till sparkassan till bröllopet :) 
  • Mrs S 2012

    har tänkt köpa underkjol på eBay. Jag ska ha denna klänning:
    http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1113&GroupID=GROUP128&VariantID=VO58
    (Klänningen sitter dock lite tajtare på mig eftersom jag har bredare höfter)

    Har tänkt ha en undekjol utan ringar. Vad tror ni om denna?
    http://www.ebay.co.uk/itm/310349367205?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649



    Tar annars gärna emot tips på underkjol i ivory utan ringar!

  • Just Me
    MickeochViktoria skrev 2012-03-20 12:05:37 följande:
    Ohh spännande, vad blir det? :)
    Jag skulle kunna handla hur mycket prylar som helst, men i dagsläget går alla pengar till sparkassan till bröllopet :) 
    Det blev ett flor till bröllopsdagen! Jättefint!! Hoppas det är fint när det kommer hem oxå  
    Du & Jag 23/3-2013
  • hjgs

    Jag har ingen aning om underkjolen är rätt eller inte, men tror att det kan bli bra jag har också köpt i från den säljaren och jag är nöjd med min.


     


    just i ivory har jag inte sett nån annan när jag letat runt men jag har sett massa vita.


    Mrs S 2012 skrev 2012-03-20 12:09:07 följande:


    har tänkt köpa underkjol på eBay. Jag ska ha denna klänning:
    www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PRO...
    (Klänningen sitter dock lite tajtare på mig eftersom jag har bredare höfter)

    Har tänkt ha en undekjol utan ringar. Vad tror ni om denna?
    www.ebay.co.uk/itm/310349367205?ssPageName=ST...:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649



    Tar annars gärna emot tips på underkjol i ivory utan ringar!
Svar på tråden EBAY tråden!