• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Viccan

    Tack snälla för era svar...

    Jag väntar med spänning på mina servettringar och presentaskar till gästerna som jag beställt Glad

  • drömmer

    Det tog 14 dagar ganska exakt när jag beställde från Hong Kong och förra veckan gjorde jag beställning från Usa så vi fårse hur långt det tar men räknar med minst lika länge. Väntar också med spänning !!

  • Viccan

    Nu gjorde jag en beställningen på Stolsrosetter i Silver från Hong Kong...

    Hoppas de kommer om 2 veckor Glad

    Vad beställde "drömmer" för ngt spännande?

  • drömmer
    Viccan skrev 2012-02-28 11:18:46 följande:
    Nu gjorde jag en beställningen på Stolsrosetter i Silver från Hong Kong...

    Hoppas de kommer om 2 veckor Glad

    Vad beställde "drömmer" för ngt spännande?
    Jag har beställt en klänning som jag ska ev ska ha som tärnklänning. Är den bra när den kommer beställer jag 3 till, men vill se den först .
  • annapanna88

    Jag tycker det varierar ganska mycket med leveranstider, men säljaren brukar ju skriva ut ungefärlig tid. Runt två veckor har det tagit för det mesta jag beställt från Kina (men det kan säkert ta upp till fyra). En vecka när jag beställde från USA. Just nu väntar jag på en brosch som varit på väg i nästan tre veckor.

  • Jane

    Jag köpte ju en klänning från Hong Kong och fick den efter två veckor. En dag efter att jag hade beställt klänningen så beställde jag en till, men den klänningen väntar jag fortfarande på. Konstigt tycker jag att den ena kommer efter 2 veckor och den andra har inte kommit nu efter 3-3½ veckor. Säljaren skrev iofrs att det tar 4-8 veckor.


  • Tinzi

    Hej hej! Jag letar efter en svart klänning att ha på kvällen, några tips på säljare?

    Mvh/T

  • Mrs S 2012

    Min blivande ska ha titanring som vigselring (han har ingen förlovningsring). De vi har provat i butik samt kollat på nätet har legat runt 1000:-

    Klickade hem denna häromdagen http://www.ebay.co.uk/itm/140568727532?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    Med frakt till Skottland kostade den ca 250:-. Känns märkligt billigt, men värt att försök! Nu får vi vänta ända till påsk dock innan vi får se den då vi ska åka dit. Skulle den inte vara nåt att ha så får vi köpa en ny, men då har vi inte förlorat så mycket pengar ändå!

    Har även köpt inbjudningskort, favouraskar, skjorta, slips, gästbok än så länge!

  • snäckan87

    "Viccan" Har du bild på servettringarna och stolsrosetterna du beställt? Nyfiken!

Svar på tråden EBAY tråden!