• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • annapanna88

    Är det någon som vet om odlade pärlor kan vara "dåliga" eller vad man ska säga. Har hittat ett set med halsband, armband och örhängen i pärlor för ca 10 dollar. Det är så billigt att jag nästan tycker att det måste vara något fel på dom... ;)

  • drömmer
    Protexblue: Oj finns det blockljus tom . Vad får du betala? Har du ngn säljare att rekommendera?
  • Imke1977
    Protexblue skrev 2012-02-24 22:04:17 följande:
    Nu hände de inte mycket i tråden men tänkte ändå ta att berätta att jag kommer köpa 30 mörklila blockljus från ebay, samt glas hållare till dessa. Sen ska jag köpa klänningar och skjortor till mina tärnor och fästmannens marsalker. Även en massa dekorationer som konfetti och ballonger. Kollar även runt efter papper jag kan använda till inbjudningarna, men de är så jävla mycket så orkar fan inte. Kan ju inte söka igenom 5000 sidor efter svart papper med lila eller silvrigt mönster. Den orken finns inte.. =P
    Länk till blockljusen!
  • Charlie13

    Är det någon här som vet någon snygg silverväst för män på ebay? länk gärna isf :)

  • Protexblue
    drömmer skrev 2012-02-26 11:34:43 följande:
    Protexblue: Oj finns det blockljus tom . Vad får du betala? Har du ngn säljare att rekommendera?
    Jag har kollat på 30 stycken i 3 olika storlekar, så man får ett sådant paket för ca 400 kronor. Den säljaren jag kollat på heter quickcandles och de verkar vara en bra säljare med mycket att välja på =)
    Här kommer länken till de ljus jag funderar på:
    http://www.ebay.com/itm/30-Purple-Unscented-Pillar-Candles-2-x3-2-x6-2-x9-Wedding-Candles-Events-/140615398098?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20bd54b2d2

    Men egentligen vill jag inte ha blockljus som är släta på ytan, men vi får se hur de blir.
    Är dock lite irriterad på säljaren till dessa ljus just nu då jag mailade och frågade om de möjligtvis skulle vara möjligt att skicka till Sverige, och i första svaret jag fick verkade de som de inte skulle vara några problem, men nu fick jag ytterligare ett där de sa att de kanske inte skulle gå.. Så vi får väl se vad de säger.
  • Viccan

    Jag har en fråga till Er som beställt saker från Ebay utanför Europa.

    Hur lång tid tar det från att man gjort beställningen och betalt för varan som den faktiskt kommer fram till ens brevlåda?

    Jag har nämligen gjort 2 olika beställningar vid två olika tillfällen (en vecka emellan).
    Den första gjorde jag (och betalde) för över 2 veckor sedan. Man väntar ju med spänning efter sina saker som är beställda och betalda.

    Men jag vill gärna veta hur lång tid de egenltigen tar när man beställer från USA, Honkong, Kina och alla dess ställen som ligger längre bort.

    TACK Flört

  • Mrs S 2012

    Från Kina el Hongkong kan det ta upp emot 1 månad, det brukar stå när man beställer hur lång tid det ska ta!

  • Imke1977
    Viccan skrev 2012-02-28 08:39:06 följande:
    Jag har en fråga till Er som beställt saker från Ebay utanför Europa.

    Hur lång tid tar det från att man gjort beställningen och betalt för varan som den faktiskt kommer fram till ens brevlåda?

    Jag har nämligen gjort 2 olika beställningar vid två olika tillfällen (en vecka emellan).
    Den första gjorde jag (och betalde) för över 2 veckor sedan. Man väntar ju med spänning efter sina saker som är beställda och betalda.

    Men jag vill gärna veta hur lång tid de egenltigen tar när man beställer från USA, Honkong, Kina och alla dess ställen som ligger längre bort.

    TACK Flört
    Ja det kan ta lite tid. Och ibland går det jättefort. Väldigt olika. Men två veckor får du nog räkna med minst iallafall.
Svar på tråden EBAY tråden!