• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • BeMine


    HÖRRNI DAMER! snygga naglar måste vi ju alla ha på våran stora dag. för er som KAN finns det massor av prisvärda set.


     


    Men jag undrar om någon som är mer kunnit på detta område (och kanske redan köpt) har någon aning om det finns någon motsvarighet i denna nageldjungel till varianten som finns i våra svenska varuhus DEPEND GEL KIT.


    Jag skulle vilja ha ett set som är okomplicerat, utan lampa och svidande pulver... verkar som smidigt med bara lite spray osv!!


     


    (jag menar inte att depends är dyrt, för det är det verkligen INTE, men jag tänkte ändå!!)

  • SusanneJoh

    Om du ska ha gel naglar så måste du ha lampa. Ska du ha akryl så är det pulver och illaluktande medel. Annars så är det väl bara "vanliga" lösnaglar som gäller. Är inte så haj på andra metoder. Jag har bara gelnaglar, har provat akryl, men det sitter inte lika bra på mig som gel gör.


    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • SusanneJoh

    Vart hittade du det där setet som är på bilden?


    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • augusti2012

    Jag är ju ingen string tjej.. det ska vara bekvämt och inte massa spets  
    Har gått och funderat på hur jag ska göra på bröllopet. I-landsproblem ja visst.
    Sambon tycker det är onödigt att köpa jätte dyra underkläder för det ska ändå bara av  
    Hittade dessa på ebay för 58 kr inklusive frakt.
    Kommer skriva Fru L på dem i blått. Lite personligt i alla fall. Och får in något blått.


  • annapanna88
    Jane skrev 2012-01-27 19:41:20 följande:
    hej, synd att den inte passade dig! jag tittade faktiskt på BH/korsett som är utan sömmar för att ha under brudklänningen, men förstod mig inte på storlekarna. Vad menas med US 36 B t.ex.?
    Det betyder bara att det är i amerikansk storlek. Bh-storlek anges ju annorlunda i USA, England, Sverige osv... det finns omvandlingstabeller och även beskrivningar på hur man räknar ut vilken US storlek man ska köpa. T.ex här: http://stores.ebay.com/The-Wizard-of-Bras/How-to-Determine-Your-Size.html 
    Detta är från säljaren jag köpte av, men det finns ju på fler ställen!
  • Fru Twist
    augusti2012 skrev 2012-01-29 11:46:12 följande:
    Jag är ju ingen string tjej.. det ska vara bekvämt och inte massa spets  
    Har gått och funderat på hur jag ska göra på bröllopet. I-landsproblem ja visst.
    Sambon tycker det är onödigt att köpa jätte dyra underkläder för det ska ändå bara av  
    Hittade dessa på ebay för 58 kr inklusive frakt.
    Kommer skriva Fru L på dem i blått. Lite personligt i alla fall. Och får in något blått.


    Vart hittar jag dessa :)
  • Jane
    annapanna88 skrev 2012-01-29 11:53:38 följande:
    Det betyder bara att det är i amerikansk storlek. Bh-storlek anges ju annorlunda i USA, England, Sverige osv... det finns omvandlingstabeller och även beskrivningar på hur man räknar ut vilken US storlek man ska köpa. T.ex här: stores.ebay.com/The-Wizard-of-Bras/How-to-Det... 
    Detta är från säljaren jag köpte av, men det finns ju på fler ställen!
    Okej då förstår jag,  tackar.... Då får jag kolla runt!
  • 7milakliv
    KakanMackan skrev 2012-01-24 21:52:23 följande:
    En sån har jag också beställt Glad
    Fick den igår.. Jag tror jag är nöjd, den skulle kunna vara något större.
    Hon får inte växa så mycket mer tills augusti, haha.
    Men du, blommorna, vad tycker du om de? Jag var ju så säker på att de skulle sitta
    fast på klänningen nertill. Men att de låg utspritt, löst.. Det kändes lite konstigt..
    Tror att jag ska sy fast dem faktiskt..

    Har tänkt att beställa denna klänningen till min dotter: http://www.ebay.com/itm/WHITE-WEDDING-FLOWER-GIRL-DRESS-12M-18M-2-2T-4-5-6-8-10-/280714937915?pt=Bridesmaid_Dress&var=&hash=item870cf19873


    Stämde storleken med måtten de anger eller är de mindre? Hon är fem och ett halvt till sommaren och är nu 60 cm runt bröstkorgen. Tänkte beställa 5-7 år som ser ut att stämma enligt tabellen...

Svar på tråden EBAY tråden!