• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • bruden
    SusanneJoh skrev 2012-01-23 12:55:21 följande:
    När man först registrerar sig på paypal så måste man sätta över 15 kr till sitt paypalkonto så att som ser att det funkar, och att det inte är ett "fuskkonto". Men man förlorar ju inte dom 15 kr, dom sätts tillbaka på kontot sen. 
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
    Har man det kopplat till sitt kort så drar de 15 kr som man sen får tillbaka inom ett par dagar från att kontot blivit klart. Då behöver man inte föra över något
  • julle79

    Gud va fin kan man få se en bild me den på din dotter???


    men jag får nog vänta me å beställa vi ska ju inte gifta oss förens nästa sommar så hon hinner nog växa en del tills dess...hon e 2 nu å kommer vara 3,5 då


    vi har oxå lila/vit som tema om du nu har den färgen på kläningenens accessoarer som visas på länken.


    Imke1977 skrev 2012-01-24 07:55:54 följande:

    Igår kom näbbklänningen till min dotter. Den va verkligen skitfin. Så vi är jättenöjda. Rekomenderar den


    www.ebay.com/itm/270823057212?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


  • SusanneJoh
    julle79 skrev 2012-01-23 22:38:38 följande:

    tror hon menar att dom drar 15:- som man får tillbaka när man verifierar kontot sen via koden som står på bankutdraget...de tar 2 dagar innan koden syns på bankuttdraget..när man verifierat så e kortet hopkoplat me pay pal å de e bara å handla på å dom 15:- sätts tillbaka direkt...så va de ialal fall för mig å jag gjorde konto förra veckan..


    Dock för nåt år sen när ajg gjorde mitt egna som ajg glömt inloggen på så va de inte så å de kontot va ajg tvungen å föra över pengar från banken hela tiden för å kunna handla de va inte hopkopplat me bankkortet...så kanske finns olika varianter fortfarnade


    ja, så menar jag ju.

    Är typ 1 ½ år sen jag fixade kontot. Och det är ju inte lätt att komma ihåg allt här i världen  
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • hsmamma
    bridetobe2013 skrev 2012-01-24 18:13:11 följande:
    Jätte fin. Har jag också kollat på då vi också ska ha borgerlig vigsel.
    1/6 2013
    Nu är det långt till vår vigsel, nästa år i maj. Men man måste ju kolla :)!
  • KakanMackan
    Imke1977 skrev 2012-01-24 07:55:54 följande:

    Igår kom näbbklänningen till min dotter. Den va verkligen skitfin. Så vi är jättenöjda. Rekomenderar den


    www.ebay.com/itm/270823057212?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649


    En sån har jag också beställt Glad
    Fick den igår.. Jag tror jag är nöjd, den skulle kunna vara något större.
    Hon får inte växa så mycket mer tills augusti, haha.
    Men du, blommorna, vad tycker du om de? Jag var ju så säker på att de skulle sitta
    fast på klänningen nertill. Men att de låg utspritt, löst.. Det kändes lite konstigt..
    Tror att jag ska sy fast dem faktiskt..
Svar på tråden EBAY tråden!