• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • operfekt

    Tinzi: Verkligen, jag klagar inte egentligen, har bara inte hunnit köpa såå mycket saker till bröllopet där än.
    Bara såpbubblor, som iofs blev bra mycket billigare än någon annanstans!
    Men efter att januari är slut så ska jag börja shoppa mer saker till bröllopet,
    det mesta kommer nog bli på ebay, varför betala mer än man behöver?! =)

  • Tinzi
    operfekt skrev 2012-01-21 18:24:01 följande:
    Tinzi: Verkligen, jag klagar inte egentligen, har bara inte hunnit köpa såå mycket saker till bröllopet där än.
    Bara såpbubblor, som iofs blev bra mycket billigare än någon annanstans!
    Men efter att januari är slut så ska jag börja shoppa mer saker till bröllopet,
    det mesta kommer nog bli på ebay, varför betala mer än man behöver?! =)
    Precis! mer än halva priset som oftast! :) är ju toppen!
  • Imke1977
    Tinzi skrev 2012-01-21 15:02:52 följande:
    Det blir nog bra! beställer inte förens i Feb :) Blev kostym, sprit och så mkt annat denna månaden :) Vi ska ju ha 4 st :)
    operfekt skrev 2012-01-21 09:10:36 följande:
    Den här tråden är lite farlig, den fick mig att gå in på ebay & börja klicka runt,
    vips så försvann lite pengar på smycken, de är ju himla fina & billiga,
    men inget jag behöver egentligen, haha =)
    VÄLDIGT farligt men BRA! Jag hade INTE klarat min bröllopsbudget om det inte varit för e-bay. Har köpt det mesta därifrån.
    Nä jag håller med dig. jag hade överskridit budgeten ordentligt utan ebay. Har sparat flera tusen på det.
  • Just Me

    Men hemska tider!! 
    Jag borde hålla mig borta från Ebay!
    Hittade massssssor med scrapbooking grejer där, grejer som inte går och få tag på i SVerige, grejer som är snordyra i SVerige men där....helt okej priser.
    Nä, det här blir farligt...  

  • Jane


    Denna fascinator köpte jag på Ebay igår för 29 $ inkl. frakt (ca 200 kr). Glad är jag Glad Har länge letat efter något sådant, men de har aldrig fallit mig i smaken eller så har de varit för dyra.
  • Mrs S 2012
    Jane skrev 2012-01-22 13:32:51 följande:


    Denna fascinator köpte jag på Ebay igår för 29 $ inkl. frakt (ca 200 kr). Glad är jag Glad Har länge letat efter något sådant, men de har aldrig fallit mig i smaken eller så har de varit för dyra.
    WOW! Jättefin! Fanns den i ivory med? Skicka länk tack!
  • MyWeddingday

    Jag har beställt en tårtställning till Cupcakes för 323:- ink frakt (kostade 300:- att bara hyra) Sen även fjärilar och cupcake wraps så att de ser ut som bilden nere till vänster... Bra priser på det också =) Allt levererades inom 4-5 dagar..



     


Svar på tråden EBAY tråden!