• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • drömmer

    Är det någon som kan tipsa om bra säljare och billiga !! för att hitta tärnklänningar? Hittar för ca 400kr här i sverige jag kan tänka mig, men det skadar ju inte att komma ner mer i pris så att jag kan bjuda på skor, smycken, hår osv till dom också .

    Jag är egentligen inte ute efter några avancerade klänningar, och gärna korta... Kravet är dock att de ska vara rosa, och gärna inte för ljusa 

  • Tinzi
    drömmer skrev 2012-01-19 21:39:57 följande:
    Är det någon som kan tipsa om bra säljare och billiga !! för att hitta tärnklänningar? Hittar för ca 400kr här i sverige jag kan tänka mig, men det skadar ju inte att komma ner mer i pris så att jag kan bjuda på skor, smycken, hår osv till dom också .

    Jag är egentligen inte ute efter några avancerade klänningar, och gärna korta... Kravet är dock att de ska vara rosa, och gärna inte för ljusa 
    Har du kollat Bonprix? de har många billiga..
  • drömmer
    Tinzi skrev 2012-01-19 22:19:58 följande:
    Har du kollat Bonprix? de har många billiga..
    ja det är där jag hittat . Tänkte dock se om det gick att få ner priserna på ebay men det är nog svårt att beställa ngt där. Är det 1 klänning som inte passar så står jag med 4 som inte kan användas .
  • Pluppe
    Tinzi skrev 2012-01-19 16:13:09 följande:
    oki så den va aningen stor då..tack då vet jag. Ska beställa 4 st nämligen. Men kan du länka så jag vet om det är samma? eller ge mig namnet på säljaren? :)

    Tack!
    http://www.ebay.com/itm/120812172303?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    Där är länken, men den är ju i storlek XL nu, men om man går in på säljarens produkter så hittar du nog Large också :) Namnet på säljaren är det namnet som står på sidan, det var just den här annonsen jag klickade "buy" på :)
  • SusanneJoh
    fasit skrev 2012-01-19 16:58:32 följande:
    Någon som vet om och isf var man kanhotta lraftiga pappersservetter på ebay? Jag letar även chokladhjärtan i guldfolie, gärna mörk choklad. Tack för hjälpen!
    chokladhjärtan på ebay vet jag inte, men på myheart.se finns det. annars är det bara att googla "bröllopsgodis" eller ngt liknande, har sett dom hjärtgodisarna på massor av sidor.

    servetter vet jag inte heller, prova att söka på napkin, papernapkin eller ngt liknande och sen sortera ut alternativen. 
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
  • annapanna88

    Idag har jag klickat hem den här korsetten: http://www.ebay.com/itm/220926226181?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649 
    Har försökt följa instruktionerna för att få till rätt storlek och hoppas att den ska passa.
    Om den passar bra ska jag även beställa hem denna BH där axelbanden går att ha på 7 olika sätt (tydligen): http://www.ebay.com/itm/220795344515?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649  

    Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att den kommer snart!

  • Tinzi
    Pluppe skrev 2012-01-19 22:51:35 följande:
    www.ebay.com/itm/120812172303?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

    Där är länken, men den är ju i storlek XL nu, men om man går in på säljarens produkter så hittar du nog Large också :) Namnet på säljaren är det namnet som står på sidan, det var just den här annonsen jag klickade "buy" på :)
    Tack, då är det samma! Då beställer jag den stl marksalkarna har här i Sverige dvs XL för XL och XXL för XXl osv :) tack!
  • Mrs S 2012

    Nu har jag nog äntligen bestämt mig för en bukett!
    http://www.ebay.co.uk/itm/220922620710?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

    Vill ha en billig, turkos, fejkbukett, som inte är för "snäll". Tycker det är kul med knapparna i samt att det är olika färger. Säljaren kunde även göra knapphålsblommor till min sambo och hans best man. Med porto (till Skottland) hamnar det totalt under 300:- för blommorna. Helt ok :)

  • julle79

    Pluppe: åh tack den ljusblåa va ju faktistk rätt lik beroende på hur den ser ut ibak då...hittade inte om de fanns nån bild bakifrån


    http://www.mylove-bridal.com/alineprincess-strapless-chapel-train-satin-bridesmaid-dress-for-brides-2010-style-bd0624009_p4030.html denna alltså skulle ju velat se den i ivory men de ändrades inte när jag ändra till de valet så försöker föreställa mig hur de skulle se ut


    Pluppe skrev 2012-01-19 14:15:02 följande:
    Jag kollade på ebay, men hittade ingen liknande. Däremot har jag precis beställt från mylove-bridal.com, en tärn klänning som är liknande den här (valde att ha den i vit, då man får välja färg på klänningen själv), men överdelen på min är helt annan. Men jag hittade under tärnklänning dessa:

    www.mylove-bridal.com/the-lovely-long-bridesm...

    www.mylove-bridal.com/the-lovely-long-bridesm...

    www.mylove-bridal.com/alineprincess-strapless...

    www.mylove-bridal.com/alineprincess-strapless...

    www.mylove-bridal.com/alineprincess-strapless...

    www.mylove-bridal.com/the-lovely-long-bridesm...
  • Tinzi
    annapanna88 skrev 2012-01-20 13:31:06 följande:
    Idag har jag klickat hem den här korsetten: www.ebay.com/itm/220926226181?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649 
    Har försökt följa instruktionerna för att få till rätt storlek och hoppas att den ska passa.
    Om den passar bra ska jag även beställa hem denna BH där axelbanden går att ha på 7 olika sätt (tydligen): www.ebay.com/itm/220795344515?ssPageName=STRK:MESINDXX:IT&_trksid=p3984.m1436.l2649  

    Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas att den kommer snart!
    åh! Den verkar bra, meddela gärna hur den var så jag får ett omdömde innan :)
Svar på tråden EBAY tråden!