• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Mrs S 2012
    Pluppe skrev 2012-01-17 16:35:00 följande:


     


    Idag har jag fått hem näbbklänningen till min dotter! Superfin kvalitet och färgen på bandet var just i den färgen jag hade tänkt! Kan tyvärr inte testa den på min dotter då hon nu bara är 10 månader, i augusti kommer hon vara 1 år och 4 månader, så den är nog liiite stor nu :)
    Riktigt fin!
  • marsbruden
    Pluppe skrev 2012-01-17 16:35:00 följande:



    Den klänningen har jag också funderat på.  Den är jättesöt! Var rosetten färdigknuten och går den att ta av? Tog det lång tid att få hem klänningen?
  • Imke1977

    Jättefin Tittade på den jag med.


    SusanneJoh skrev 2012-01-17 15:34:32 följande:
    Har du kvar länken till den säljaren fu köpte kravatten ich västen? Är också på lagt efter det. Ang skor så är jag också skitfeg. Men jag ska beställa "mina" skor i min "vanliga" strl, och passar dom inte så, tja då får jag väl sälja dom och hoppas att jag tjänar in det jag betalade för dom.
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥
    här är länken till västen jag ska köpa. Dom hade en hel del olika färger http://www.ebay.co.uk/itm/Mens-and-Boys-lilac-wedding-waistcoats-Cravat-/230646539946?pt=UK_Wedding_Clothing&var=&hash=item7b683d0d5a
  • Imke1977
    augusti2012 skrev 2012-01-17 11:42:02 följande:
    Ebay är sjukt.. vann en brudklänning igår på auktion. Provade att ge ett bud och vann. klänningen kostar inklusive frakt 315 kr. Och dem syr efter mina mått.
    Hade en klänning som jag ropat in på tradera för 400 kr. Så två klänningar för 715 kr nånting. Varav jag kommer sälja den ena när jag har provat båda.



     


     
    Det lät ju hysteriskt det där Jg har aldrig hört talats om e nså billig klänning. Men du lade ett bud alltså?
  • Imke1977
    SusanneJoh skrev 2012-01-17 15:34:32 följande:
    Har du kvar länken till den säljaren fu köpte kravatten ich västen? Är också på lagt efter det. Ang skor så är jag också skitfeg. Men jag ska beställa "mina" skor i min "vanliga" strl, och passar dom inte så, tja då får jag väl sälja dom och hoppas att jag tjänar in det jag betalade för dom.
    ♥ 4/8-12, då smäller det! ♥

    Eller nej den här var det:


    http://www.ebay.co.uk/itm/Mens-Lilac-wedding-waistcoat-cravat-FREE-POSTAGE-/370528790987?pt=UK_Wedding_Clothing&var=&hash=item9503c3c40f

    Den andra jag länkade fraktade bara inom england.

  • KakanMackan

    Hejsan!

    Jag har funderingar på denna klänning. Någon som köpt denna kanske Tyst


  • Just Me
    augusti2012 skrev 2012-01-17 11:42:02 följande:
    Ebay är sjukt.. vann en brudklänning igår på auktion. Provade att ge ett bud och vann. klänningen kostar inklusive frakt 315 kr. Och dem syr efter mina mått.
    Hade en klänning som jag ropat in på tradera för 400 kr. Så två klänningar för 715 kr nånting. Varav jag kommer sälja den ena när jag har provat båda.

     


     


    Den är underbar, klänningen alltså! 

    Meddela gäran sedna hur kvaliten var osv. 

    Har du länk till säljaren?

    Är du annars nöjd med den andra klänningen? Kvalite och så tänker jag. 
  • drömmer
    augusti2012 skrev 2012-01-17 11:42:02 följande:
    Ebay är sjukt.. vann en brudklänning igår på auktion. Provade att ge ett bud och vann. klänningen kostar inklusive frakt 315 kr. Och dem syr efter mina mått.
    Hade en klänning som jag ropat in på tradera för 400 kr. Så två klänningar för 715 kr nånting. Varav jag kommer sälja den ena när jag har provat båda.

     


     
    Men wow vad fin, och herregud vilket bra pris .-)!!! Hoppas den kommer snart för jag är med nyfiken på den i verkligheten. Vilken var säljaren?
Svar på tråden EBAY tråden!