• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • Tinzi
    hemajo13 skrev 2012-01-15 17:25:59 följande:
    Här är klänningarna på två av tjejerna.. de fyller 7 resp 5 i sommar... tog storlek 8 och storlek 6 till dom... Tycker att den måttabellen de har på sidan stämmer väldigt bra så mät innan och jämför med tabellen=)


    OKi,tusen tack :)
  • Tinzi
    hemajo13 skrev 2012-01-15 17:25:59 följande:
    Här är klänningarna på två av tjejerna.. de fyller 7 resp 5 i sommar... tog storlek 8 och storlek 6 till dom... Tycker att den måttabellen de har på sidan stämmer väldigt bra så mät innan och jämför med tabellen=)


    hmm jag fattar faktiskt INGENTING av den där stl tabellen, men om jag får fråga vad din yngsta väger och hur lång hon är? Min 2 åring är ju väkdigt stor och lång så svårt för mig att veta...med antar att en 4:a (3-4) betyder stl. 3-4 år?
  • drömmer

    Kan man på något sätt söka efter det man köpt på Ebay?

    Jag köpte organzapåsar den 5 januari, och de har fortfarande inte kommit.... Betalade direkt, och jag har fått en bekräftelse på att de ska ha skickats?

  • annelie1981
    drömmer skrev 2012-01-15 20:40:30 följande:

    Kan man på något sätt söka efter det man köpt på Ebay?

    Jag köpte organzapåsar den 5 januari, och de har fortfarande inte kommit.... Betalade direkt, och jag har fått en bekräftelse på att de ska ha skickats?


    Gå in på mitt ebay, då får du upp det du har handlat. Där kan du klicka på det du köpt och sedan maila säljaren. Jag köpte också organzapåsar på ebay som var försenade, men jag hade väldigt bra mailkontakt med min säljare och tillslut kom de fram. Hoppas att det ordnar sig för dig också.
  • Tinzi
    drömmer skrev 2012-01-15 20:40:30 följande:

    Kan man på något sätt söka efter det man köpt på Ebay?

    Jag köpte organzapåsar den 5 januari, och de har fortfarande inte kommit.... Betalade direkt, och jag har fått en bekräftelse på att de ska ha skickats?


    hehe samma för mig, exakt samma datum också, eller skickade den 5 jan iaf...skumt!
  • BeMine

    Får se hur jag gör med dom där näbbklänningarna, jag håller med om att det är lite chansning att dom kan se skräpiga ut..men hey, ebay är ju en djungel jag kan ju bara kika vidare!!!




    Är det någon som hittat VETTIGA såpbubblor på ebay?


    var i somras på bröllop där dom hade dessa "rör" med hjärta längst upp (köpta i sverige...)


    Dom var urusla och rätt dyra också minns jag...

  • Pluppe

    Såhär fin är min brudbukett som jag beställde från ebay, den är fejk, men oj så fin kvalitet! På långt håll syns det inte att den är oäkta, tittar man närmre syns det men det gör den absolut inte ful! Dem lila blommorna ser mer oäkta ut än dem vita. Kan bara rekommendera varmt :)

Svar på tråden EBAY tråden!