• conscindo

    Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten

    Hejsan,

    Som alla vet är bröllopstorget ett bra forum för oss blivande brudar som är på jakt efter någon att bolla idéer med men ibland känns ett forum inte tillräckligt så jag tänkte ta stegetlängre. Jag försöker puzzla ihop en fika/event för oss bloggande brudar i Smålandstrakterna där vi kan ha en mer öppen dialog och få chansen att prata öppet med andra som infinner sig i samma situation. Därför efterlyser jag nu er som skulle tycka detta var något av intresse så hör gärna av er och länka mig era bloggar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 10:16
    Bollen är nu i rullning, och jakten efter ett mysigt fik för detta event sökes.

  • Svar på tråden Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten
  • conscindo

    Skickar ut inbjudan via mail nästa vecka, OSA gör ni genom att svara på mailet.
    En inbjudan är personlig och gäller endast för dig som mottagit det.
    Som sagt kan jag tyvärr inte stå för fikat utan alla ansvarar för sitt eget MEN jag jobbar på en liten surprise.

  • LindaochJohn

    Låter super Conscindo! O det är klart att var och en står för sin egen fika - du är ju den som ordnar allt, du ska inte stå för det oxå! Skrattande

    Ska bli kul o ses!

  • conscindo

    Har skickat ut inbjudan nu till samtligas mail, hoppas jag fått rätt nu så det kommer fram okej.
    Glöm inte OSA innan 23: dec!

  • augustesen
    conscindo skrev 2011-12-14 11:19:36 följande:

    Har skickat ut inbjudan nu till samtligas mail, hoppas jag fått rätt nu så det kommer fram okej.
    Glöm inte OSA innan 23: dec!


    Done and done! :)

    Ses den 28onde alla söta brudar!
  • conscindo
    Vill bara påminna om att OSA, bara fått svar från 2st än så länge.
  • conscindo

    Så då har jag gjort ett nytt försök med att skicka ut inbjudningen.

  • augusti2012

    hej på er smålänningar. 

    Bor själv i småland men lite utanför jönköping. Synd att det var i kalmar fikan va annars hade jag gärna joinat.
     bloggar inte om bröllop utan mer om andra saker. 
    nyttkapitelimittliv.blogg.se

    ha en super trevlig fika.

    kramar 

Svar på tråden Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten