• conscindo

    Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten

    Hejsan,

    Som alla vet är bröllopstorget ett bra forum för oss blivande brudar som är på jakt efter någon att bolla idéer med men ibland känns ett forum inte tillräckligt så jag tänkte ta stegetlängre. Jag försöker puzzla ihop en fika/event för oss bloggande brudar i Smålandstrakterna där vi kan ha en mer öppen dialog och få chansen att prata öppet med andra som infinner sig i samma situation. Därför efterlyser jag nu er som skulle tycka detta var något av intresse så hör gärna av er och länka mig era bloggar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 10:16
    Bollen är nu i rullning, och jakten efter ett mysigt fik för detta event sökes.

  • Svar på tråden Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten
  • LindaochJohn

    LÅter som en toppen ide o den 28e funkar super!
    Klart alla planering kommer med - mit problem är bara att min planering är utspridd överallt! Förvånad
    Måste försöka få någon ordning i kaoset! Skäms

  • Minuz

    Jaha........... DÅ har jag hittat hit också..............

    Tycker det låter som en jätterolig idé att träffas.....

  • augustesen

    Oh va roligt! Känns som vi kommer bli ett härligt gäng - glöm inte att tipsa andra bröllopsplanerare om ni känner någon i trakten :)

  • pernillaochhenrik

    Jag har med en blogg, men den är inte så värst aktiv just nu.. Lite då å då.. Men det är om allt. Det har inte hunnit bli så mycket om bröllop än, men det lär väl bli en hel del sen antar jag..  www.improveme.se/pernilla

  • conscindo
    pernillaochhenrik skrev 2011-12-07 03:28:43 följande:

    Jag har med en blogg, men den är inte så värst aktiv just nu.. Lite då å då.. Men det är om allt. Det har inte hunnit bli så mycket om bröllop än, men det lär väl bli en hel del sen antar jag..  www.improveme.se/pernilla


    Skicka ett PM med din mailadress om du vill följa med på eventet.
  • pernillaochhenrik
    conscindo skrev 2011-12-07 12:02:40 följande:
    Skicka ett PM med din mailadress om du vill följa med på eventet.
    TACK så mycket, men jag hittar den inte på min mail.. Den måste försvunnit på vägen någon stans..
     
  • conscindo
    pernillaochhenrik skrev 2011-12-07 18:07:44 följande:
    TACK så mycket, men jag hittar den inte på min mail.. Den måste försvunnit på vägen någon stans..
     
    Nej nej, jag menade skicka ett PM med din mail till mig här på B.T. så jag kan kontakta dig när inbjudan ska ut..
Svar på tråden Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten