• Tokig

    Oktober 2012

    Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

    Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

  • Svar på tråden Oktober 2012
  • caruba

    höll på att strypa en av gästerna när han berättade att han var tvungen att gå vid 17-tiden. Då har ju festen knappt börjat.

  • Tokig

    Caruba: det förstår jag, vad konstigt. Varför behöver han gå?

  • Tokig

    Tack! Är framförallt nöjd med den lilla traktorn :) M2B kommer från en lantbrukarfamilj.

  • caruba
    Tokig skrev 2012-10-02 10:47:22 följande:
    Caruba: det förstår jag, vad konstigt. Varför behöver han gå?
    jag vet inte, ville inte fråga heller för den delen då jag blev lite put. Han hade sett schemat så han borde ha vetat när det skulle ätas och så. Tur att jag frågade honom.. Då får hans plats gå till en annan. *suck*
  • Tokig

    Har aldrig känt mig så snygg som nu när jag kämpar med att gå in bröllopsskorna... hehehe

  • Tokig

    Vi har haft helt magiskt väder idag. Tre dagar för tidigt... Har gått omkring och funderat på om det går att spela in vädret och sen spela upp det i repris på lördag. Det vore såååå fantastiskt med vackert väder i helgen.


  • tinaalpfält

    Jag kollade precis på yr och chanserna i Flen ser mycket goda ut. Stårlande sol fre-sön Skrattande Med den prognosen borde väl ändå lite av den solen kunna hamna på lördag eftermiddag tycker jag.

    Nu är det sjuukt nära!! Om tre dagar sitter jag på ett slott nästan 30 mil bort och hyperventlierar (med stor sannolikhet). Hur gick det här till??
    Sitter fortfarande och jobbar med översättning av festprogram och bakar det sista Obestämd Har precis insett att jag kommer behöva vara liiite mer ledig från jobbet imorgon är jag hade tänkt. 

    Idag var jag dessutom på ansiktsbehandling och nu har jag röda prickar i halva ansiktet. Hoppas verkligen att de försvinner tills på lördag! Annars är det säkert lättare att sminka över dem är de vita prickarna (milier )jag hade innan. 

     

  • tinaalpfält

    Neeej! Men se det såhär...på lördag borde ändå effekten ha slagit till så att öron/hals/xxx mår bättre och du orkar ha kul. Surt dock att behöva synka med mat och sånt. Eller behöver du inte det? 

Svar på tråden Oktober 2012