• Tokig

    Oktober 2012

    Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

    Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

  • Svar på tråden Oktober 2012
  • caruba

    Grattis Tokig. Jag hoppas att du får en helt och hållet underbar dag idag... =0)

  • Pyttsan

    Grattis på födelsedagen! 30-nånting är en jättebra ålder, man är av med alla ungdomsnojor men har fortfarande en massa kul att se farm emot. :)

    Vad härligt att du hittade din Skor till slut! Solig Mina står vid pigtittaren i sovrummet och jag blir lika glad varje gång jag ser dem. De svarta var urläckra! Gillar remmarna som går över ankeln-som på riktiga dansskor!

    Jag drömmer bröllop ibland. Oftast har jag ingen brudklänning och gästerna är väldigt röriga och glömmer bort att de är på bröllop och i drömmen är jag fruktansvärt arg på min fästman, av olika anledningar.

    Vi har varit på semester en vecka och köpt kostym, hängsel och fluga till gubben. Skönt att ha det gjort, han blir jättefin! Hjärta 

    Dessutom har många osat och våra vänner lovat fixa brunschen dagen efter, mot att de får låna vårt hus. Bra deal! :D 

  • Pyttsan

    Hurra, BHn passade prima under klänningen! Så himla skönt att ha det fixat! Tycker underkläder är svåra, nu blev det faktiskt en enkel vit sportbh, men sambon sade "wow, vad fin" när han var med i provrummet. Den lyfter och ger perfekt stöd. Borde köpa flere av samma nu när man hittat nåt som passar! 

    Idag förde vi klänningen till tvätten, det närmar sig! Skrattande Nästa anhalt är sömmerskan, den behöver sys in litegrann. 

    Nästa sysslor är:

    - börja med programbladet.
    - välja in-och utgångsmusik till kyrkan
    - proväta mat
    - proväta tårtsmaker.
    - välja rödvin och bubbel och börja bunkra. 

  • caruba
    Pyttsan skrev 2012-07-20 22:59:27 följande:
    Hurra, BHn passade prima under klänningen! Så himla skönt att ha det fixat! Tycker underkläder är svåra, nu blev det faktiskt en enkel vit sportbh, men sambon sade "wow, vad fin" när han var med i provrummet. Den lyfter och ger perfekt stöd. Borde köpa flere av samma nu när man hittat nåt som passar! 

    Idag förde vi klänningen till tvätten, det närmar sig! Skrattande Nästa anhalt är sömmerskan, den behöver sys in litegrann. 

    Nästa sysslor är:

    - börja med programbladet.
    - välja in-och utgångsmusik till kyrkan
    - proväta mat
    - proväta tårtsmaker.
    - välja rödvin och bubbel och börja bunkra. 
    Sportbh är ju grymt sköna. =0) Jobbar alltid i sånna.

    Den här bilden har vi förresten haft i vår inbjudan och vi kommer att ha den i festhäftet med.

  • Tokig
    caruba skrev 2012-07-21 09:46:10 följande:
    Sportbh är ju grymt sköna. =0) Jobbar alltid i sånna.

    Den här bilden har vi förresten haft i vår inbjudan och vi kommer att ha den i festhäftet med.


    Vilken läcker bild! Har du tecknat den själv?

    Idag fixar jag med lite överraskningar till min sambo... han kommer bli överraskad på bröllopsdagen :)
  • caruba
    Tokig skrev 2012-07-23 08:38:04 följande:
    Vilken läcker bild! Har du tecknat den själv?

    Idag fixar jag med lite överraskningar till min sambo... han kommer bli överraskad på bröllopsdagen :)
    *host host* ;0) Dom är trixade med photoshop och foton.. Min sambo fixade dom. =0)

    Ska snart och fixa med hm överraskning till bröllopsdagen... Eller rättare sagt dagen därpå. (morgongåvan)
  • Pyttsan

    Åh, jag önskar att jag kom på en mysig överraskning jag med! Vad har ni hittat på, om man får vara nyfiken? Skrattande

  • Tokig
    Pyttsan skrev 2012-07-23 21:49:07 följande:
    Åh, jag önskar att jag kom på en mysig överraskning jag med! Vad har ni hittat på, om man får vara nyfiken? Skrattande
    JAg skickar ett PM... min blivande är väldigt nyfiken :)
  • caruba

    skickar oxå ett pm. Man vet ju aldrig. ;0) (även om jag nämt det i trådar förr här)

  • tinaalpfält

    Vad kul att se fler som gifter sig i oktober =) Jag och min sambo gifter oss också 6 oktober som ett par andra av er.

Svar på tråden Oktober 2012