• Tokig

    Oktober 2012

    Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

    Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

  • Svar på tråden Oktober 2012
  • caruba
    Tokig skrev 2012-06-25 19:26:48 följande:

    Har precis fått hem, pakat upp och provat mina klänningar... och de är underbara. Lite småjusteringar behövs som ni ser. T ex så är de för stora över bysten och holkarmarna behöver rättas till lite men på det stora hela är jag jättenöjd.


    Funderar på om underklänningen eventuellt behöver läggas ner en centimeter. Och så ska jag eventuellt ha ett annat band i midjan. Detta var för brett och väldigt styvt = svårt att knyta.


     


    Den är verkligen jättefin, men ja en annan rosett eller ett skärp av något slag. =0)
  • Meyita

    Tokig: 

    Åh vad jag vill se dina klänningar, men av någon anledning ser jag inte bilden. :( 

    Vad bra att du är nöjd och att klänningarna passade!

    Jag ska prova min klänninga på fredag! :)

     

  • lillama
    ÅÅÅÅÅ e så glad fick hem klänningen idag. Betalade 330kr för klänningen inkl frakt.

    O ja tyckte den va lite sådär men till festen skulle den duga för dom pengarna tänkte ja. Vill inte ha en jätte dyr då ja har 2 små barn som kladdar ganska bra : )

    Men ååå den va så fin. Nu väntar ja bara på att sambon ska komma hem från jobbet så ja kan få prova den på oxå :) Åååå nu blev de en lycklig dag idag oxå : )
  • caruba
    lillama skrev 2012-06-27 17:27:27 följande:
    ÅÅÅÅÅ e så glad fick hem klänningen idag. Betalade 330kr för klänningen inkl frakt.

    O ja tyckte den va lite sådär men till festen skulle den duga för dom pengarna tänkte ja. Vill inte ha en jätte dyr då ja har 2 små barn som kladdar ganska bra : )

    Men ååå den va så fin. Nu väntar ja bara på att sambon ska komma hem från jobbet så ja kan få prova den på oxå :) Åååå nu blev de en lycklig dag idag oxå : )
    Åh så kul.. Visa gärna oss en bild sen...
  • lillama
    caruba skrev 2012-06-27 17:41:09 följande:
    Åh så kul.. Visa gärna oss en bild sen...
    De gör ja absolut, måste bara hitta kameran. tog me mobilen men nja blev ingen höjdare.
  • caruba
    lillama skrev 2012-06-27 17:54:16 följande:
    De gör ja absolut, måste bara hitta kameran. tog me mobilen men nja blev ingen höjdare.
    bättre än inget. ;0)
  • Pyttsan

    Åh, vad roligt med klänningen lillama! Ser fram emot bilden! :) 

  • caruba
    Tokig skrev 2012-06-27 20:59:55 följande:
    Idga är det 100 dagar kvar till den 6 oktober....
    oj, Så roligt och lite skrämmande. =0)
  • Daludd

    Här är vi igång med att välja musik i kyrkan, in- och utgångsmusik samt vad vår solist (förhoppningsvis) ska sjunga någonstans i akten. Jag vet inte riktigt hur det går till eller så, börjar bli lite stressad ;) I morgon åker jag till östsidan av landet o köper klänningarna på tisdag, eller provar i alla fall. Om allt stämmer så köper vi våra klänningar :) 

    Börjar bli lite stressad nu ändå! Varit så lugn innan. Men nu vill jag verkligen prata med präst och festvåningen och få lite koll...  

Svar på tråden Oktober 2012