• Tokig

    Oktober 2012

    Tänkte att det kan vara trevligt att samlas och följa varandra fram till den magiska dagen.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-25 09:10
    Vi som (hitintills) är med i tråden är:

    Pyttsan, 29/9, Åland
    Tokig, 6/10, Småland
    Caruba, 6/10, Arild
    Daludd, 6/10, Göteborg
    Soahl, 6/10, Stockholm

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-07 15:00
    Camilla837, 6/10, Öckerö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-10 14:43
    Lillama, 20/10, Öland

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-20 08:48
    Meyita, 20/10, Värmdö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-25 08:27
    tinaalpfält, 6/10, Flen

    TR?DSTARTARENS TILL?GGSKOMMENTAR 2012-08-07 17:13
    KochM, 13/10, Örebro

  • Svar på tråden Oktober 2012
  • caruba
    lillama skrev 2012-06-11 17:20:03 följande:


    Den är jättefin. Hoppas att den passar..
  • caruba

    Här känns det lite tråkigt, därför har jag väl inte varit sådär aktiv den senaste tiden.
    Svärfar som lovade att hjälpa till verkar dra sig ur. Det kommer att funka ändå, (hoppas jag) men det kommer att bli jobbigt... Som tur är så har vi svärmor och mina föräldrar.

    Och så har jag skadat knäet så nu är jag sjukskriven. Det ska väl ha ordnat upp sig till oktober. Men jag oroar mig för att menisken ska opereras. Men jag får veta mer på måndag var jag ska till sjukgymnasten. Hen borde nog kunna svara på alla mina dumma frågor. Men det blir nog inte att springa upp på stolarna och under bordet på bröllopet. *skrattar* (Har en korsbandsskada i samma knä sedan innan)

    Annars väntar vi "fortfarande" på våra kläder. Det har bara gått sex veckor. Men man vill gärna ha dom här och nu. ;0)

    Vad vi ska ha för dekerationer på bordet har vi diskuterat fram och tillbaka. Men det verkar som att det typ blir vildäpplen, dekerationspumpor och dyligt annat man kan hitta i naturen. Billigt och bra. ;0)

    Och så har jag hela tiden velat göra min egen brudbuket i papper, tyg och band men hela tiden tyckt det verkat vara för svårt.. Men nu tror jag faktiskt jag vet hur jag ska göra....  Som det kliar i fingrarna.

  • Pyttsan

    Puh! Vi kämpar på med sista värkarbetet för att få iväg inbjudningarna! Imorgon går jag till posten! Hurra! Såhär blev de. Glad Jag vet inte varför de ser knöliga ut på bilden, kanske för att de ligger ovanpå varandra, de är nog släta.


  • Tokig
    Pyttsan skrev 2012-06-14 23:01:06 följande:
    Puh! Vi kämpar på med sista värkarbetet för att få iväg inbjudningarna! Imorgon går jag till posten! Hurra! Såhär blev de. Glad Jag vet inte varför de ser knöliga ut på bilden, kanske för att de ligger ovanpå varandra, de är nog släta.
    Vilka fantastiska inbjudningar Skrattande

    Vi ligger verkligen i fas med varandra. Vi kommer skicka inbjudningskorten i två omgångar av lite olika skäl. Och vi skickade första hälften i förrgår så de fick dom med posten igår. Så himla roligt att få feedback.
    Vi skickade ju ut save-the-date filmen i påskas men ingen visste ju var eller hur vi skulle gifta oss. Bara när.

    Så nu är hemsidan fylld av information och inbjudningskorten börjar som sagt komma fram. Ska bli kul när OSA börjar komma in.

    Nu på morgonen så fick jag också besked att mina klänningar är helt klara och de skickas imorgon. Så jag hoppas hoppas att jag har de innan midsommar. Håll tummarna att min kropp får plats i dom och att det ser bra ut.
  • Tokig

    Letar ju fortfarande skor.

    Just nu är jag inne på en av dessa www.elegantsteps.co.uk/products/Else-Metropol...
    www.elegantsteps.co.uk/products/Rainbow-Club-...
    www.elegantsteps.co.uk/products/Rainbow-Club-...

    Och sedan färga dom i den färgen som heter saffron www.elegantsteps.co.uk/products/Dye-to-Premix...

    Vad tror ni om det?

    Försöker dock att ha tålamod. Min klänning kommer med all sannolikhet nästa vecka. Då kan jag ju kolla så att längden stämmer. Annars kan jag ju justera lite med högre eller lägre klack därför avvaktar jag lite. Men vad tror ni? Det lutar just nu åt de sista skorna, de som heter Sylvie.

  • caruba
    Tokig skrev 2012-06-15 10:18:42 följande:
    Letar ju fortfarande skor.

    Just nu är jag inne på en av dessa www.elegantsteps.co.uk/products/Else-Metropol...
    www.elegantsteps.co.uk/products/Rainbow-Club-...
    www.elegantsteps.co.uk/products/Rainbow-Club-...

    Och sedan färga dom i den färgen som heter saffron www.elegantsteps.co.uk/products/Dye-to-Premix...

    Vad tror ni om det?

    Försöker dock att ha tålamod. Min klänning kommer med all sannolikhet nästa vecka. Då kan jag ju kolla så att längden stämmer. Annars kan jag ju justera lite med högre eller lägre klack därför avvaktar jag lite. Men vad tror ni? Det lutar just nu åt de sista skorna, de som heter Sylvie.
    Ingen av länkarna funkar hos mig. =0( Kan vara datorn..
    Jag tänker vänta tills jag fått min klänning för att köpa skorna.. Men nu är jag lite mesig. ;0)
  • Pyttsan

    Oj, vad spetsklänningen var vacker! Otroligt fint släp! 

    Tycker den gula färgen ser jättefin ut, på skärmen i varje fall! Glad  

    Jag har letat låga skor, men inser att jag måste ta upp klänningen om jag inte har klack, så nu får jag tänka om lite. Kanske blir de där "dansskorna" med T-slejf som du letade fram i nån annan tråd!  

Svar på tråden Oktober 2012