• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Laures
    Fremm skrev 2012-09-26 13:23:18 följande:
    Tack för din åsikt! :) Jag testade att rulla lösare men det blev inte bra, det är inte tillräckligt mkt "tyg/papper" så det blir mjukt och ihåligt... men så googlade jag och testade denna vikningen, vad tycks? :)


    Tycker helt klart att denna var snyggast!! =)
  • Laures
    Tilda93 skrev 2012-09-26 22:52:54 följande:
    Kan du inte ladda upp en bild som testen är bara svart så man kan jämnföra? :)
    Nä, jag bara gjorde det snabt i paint. där jag dragit in texten från en vit bakgrund. Det blev så automatiskt. Kunde inte få bort det vita enkelt. Så jag har inget att jämföra med... E det fult?
  • brudpar2013
    Tilda93
    Hälsningar stavas med ett "l" :) Annars tycker jag texten är helt ok!
  • Kotthare
    Laures skrev 2012-09-26 22:55:33 följande:
    Nä, jag bara gjorde det snabt i paint. där jag dragit in texten från en vit bakgrund. Det blev så automatiskt. Kunde inte få bort det vita enkelt. Så jag har inget att jämföra med... E det fult?
    Jag tycker inte att det blev så bra med det vita, lite svårläst! 
    Rubriken är lite konstig (Save the date) för det skriver ni ju redan på
    raden under. Dessutom är hälsningar felstavat.

    I övrigt, toppen! :) 
  • Laures
    brudpar2013 skrev 2012-09-26 23:09:01 följande:
    Hälsningar stavas med ett "l" :) Annars tycker jag texten är helt ok!
    Hahahaha Wopps... Tur du sa något! Tack så mycket!
  • Laures
    Kotthare skrev 2012-09-26 23:16:40 följande:
    Jag tycker inte att det blev så bra med det vita, lite svårläst! 
    Rubriken är lite konstig (Save the date) för det skriver ni ju redan på
    raden under. Dessutom är hälsningar felstavat.

    I övrigt, toppen! :) 
    Ok, Ska jag strunta i rubrik då kanske? Räcker det med att bara skriva det andra? Och jag ska ändra stavningen... hehe
  • Kotthare
    Laures skrev 2012-09-26 23:19:47 följande:
    Ok, Ska jag strunta i rubrik då kanske? Räcker det med att bara skriva det andra? Och jag ska ändra stavningen... hehe
    Äsch, det är nog mer en smaksak, med rubriken :) Jag hade skippat den, men det ser inte konstigt ut. 
  • Sjörå
    Laures skrev 2012-09-26 22:51:28 följande:
    Kan man skriva så här? Obestämd


    Är det fult att man ser lite vitt i texten. Eller är jag bara nojjig??

    Jag hade behållt texten Save-the-date och tagit bort att de ska spara datumet. För min del har jag väldigt svårt för uttrycket Spara datumet. Vaddå spara, i en låda då eller? Det borde heta reservera datumet. Eller boka in datumet.


    Så jag hade skrivit Save-the-date


    Den 10:e augusti 2013 gifter vi oss så boka in datumet redan nu.


    Det blir lite svårläst med vit bakgrund men det kan hända att det bara är på dataskärmen som det är svårt. Skriv ut ett test och se hur det blir.

  • hallonfrossa

    LAURES: jag tycker det är jätte bra , tror du kan få bort de vita kanterna om du lägger in texten i photoshop, jag fick en vit kant på mina bilder till festprogrammet, men genom att grundredigera den där försvann alla kanter!! Annars jätte bra 😊

  • Laures

    Blev detta bättre? Det var ju enkelt att ta bort det vita! Jag var nog trött igår...


Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)