• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Hipo1


    Gjorde även vårt monogram på blockljus (ljusfärg från panduro). Hade två såna här lyktor på honnörsbordet. Nu har denna stått ute på altan och blivit lite skräpig, men ni förstår idén iaf. :)
  • Fremm


    Som vanligt har jag svårt för att få med fler än en bild i ett inlägg...

    Hipo1, superfina saker du gjort!!
  • purpleflower

    Här är vår gästbok som jag pysslade ihop omslaget till. Samma papper, sidenband och färg och stil på texten som vi hade på våra inbjudningskort Glad


  • Sjörå
    purpleflower skrev 2012-09-19 20:12:58 följande:
    Här är vår gästbok som jag pysslade ihop omslaget till. Samma papper, sidenband och färg och stil på texten som vi hade på våra inbjudningskort Glad


    Snyggt. Jag är verkligen trögtänkt ibland. Trodde det var den ihoppysslade gästboken på vänstersidan och inbjudningskorten på högersidan och tänkte: Men det är ju inte alls samma färg och inget band heller. Men så såg jag att det stod Gästbok på den till höger och då kopplade jag.
  • Hipo1

    Fremm: va snygg handstil du verkar ha! Har du ritat såna hjärtan på alla kuvert för hand?

  • purpleflower
    Sjörå skrev 2012-09-19 21:05:02 följande:
    Snyggt. Jag är verkligen trögtänkt ibland. Trodde det var den ihoppysslade gästboken på vänstersidan och inbjudningskorten på högersidan och tänkte: Men det är ju inte alls samma färg och inget band heller. Men så såg jag att det stod Gästbok på den till höger och då kopplade jag.
    haha det kanske bara var jag som var lite otydlig.. tänkte visa hur den såg ut innan och efter så kanske borde skrivit "före" och "efter" under bilderna Flört 
    Men tack!
  • Fremm
    Hipo1 skrev 2012-09-20 12:13:14 följande:
    Fremm: va snygg handstil du verkar ha! Har du ritat såna hjärtan på alla kuvert för hand?
    Tack va gullig du är! Hjärtanen är dock en stämpel som tur är och så har jag glittrat med stickles (glitterlim på). Handstilen har jag bara använt när jag skrivit adressen på kuverten men jag tycker om att skriva! :)
  • Hipo1

    Ok, Ja det såg VÄÄLDIGT jobbigt ut att rita såna hjärtan på varje kuvert. Mycket snyggt iaf!

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)