• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • BeccaBus

    9 dagar till bröllopet och jag pysslar för fullt... lägger upp efterhand som något blir färdigt. 

    Det enda som är helt klart än så länge är våran countdown! Man måste ju hålla koll, hihi.



     
  • Fröken Finemang


    Här är den turkosa varianten av våra save the date. 
    de finns även med rosa och vit bakgrund. och adresslapparna är också, rosa, vita och turkosa. 
  • missfroggy

    Jag provade att rolla mina tårtunderlägg men det blev inget snyggt. Så jag køpte spraylack på ClasOhlson och sprayade dem istället. Det blev väldigt bra så det kan jag rekommdera.

  • Tok kär Annki
    missfroggy skrev 2012-08-20 21:44:51 följande:

    Jag provade att rolla mina tårtunderlägg men det blev inget snyggt. Så jag køpte spraylack på ClasOhlson och sprayade dem istället. Det blev väldigt bra så det kan jag rekommdera.


    Va tråkitg!!! Rynkar på näsan För mig gick det jättebra och dem blev jättefina. Skönt att du kom på ett annat sätt och fixa till dem. Glad
    Tok kär Annki
  • Fremm
    annelie1981 skrev 2012-08-13 21:41:23 följande:

    Båda är köpta via ebay, löparna är organzatyg


    Tack! Superfint! :)
  • purpleflower

    Har pysslat ihop ett armband som jag ska ha på den stora dagen, blev jättenöjd :)



     
  • mirre01
    purpleflower skrev 2012-08-22 19:43:48 följande:
    Har pysslat ihop ett armband som jag ska ha på den stora dagen, blev jättenöjd :)

     



     


    verkligen vackert
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)