• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Dazzle

    Confuzed. Kolla med en lokal järnaffär. Ingen storkedja även om de kan ha i värsta fall. Lokala ställen har nog bättre priser. Vi har dessutom köpt en air swimmer till barnen.

  • operfekt
    jakother skrev 2012-07-04 19:13:58 följande:
    Operfekt: går det få mallen på muscherna?? :) jag är värdelös på att rita!! :)
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
    Ska se vart sambon har dem, är det okej att ta det nästa vecka, gifter mig på lördag, mycket att fixa med nu :D
  • vinterfrost
    Viii skrev 2012-07-04 13:34:49 följande:
    Dazzle!
    Jättefin blogg!
    Måste ju bara få vara nyfiken och fråga vart du fick tag på heliumet?
    Är också ute efter de då även jag skulle vilja ha de i ballongerna på bröllopet :)
    Hur länge höll ballongen sej "fin" ungefär? 
    På teknikmagasinet finns det hellium oxå :)
  • jakother
    operfekt skrev 2012-07-05 00:07:02 följande:
    Ska se vart sambon har dem, är det okej att ta det nästa vecka, gifter mig på lördag, mycket att fixa med nu :D
    hehe ja det är helt lugnt! Stressa inte
    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
  • Viccan


    Denna har jag pysslat ihop så att alla gäster vet vart de ska sitta och vilket bordnummer de har.
  • purpleflower
    Viccan skrev 2012-07-05 10:01:51 följande:

    Denna har jag pysslat ihop så att alla gäster vet vart de ska sitta och vilket bordnummer de har.


    Den var jättefin!! Nu fick jag lite inspiration till hur jag ska göra vår bordsplaceringstavlaGlad
  • lordoz

    Jag tänkte piffa upp toalettdörrarna lite. Så därför har jag gjort hjärta och våra initialer i ståltråd som jag trätt röda små pärlor på. Ska sätta fast dessa på en silvrig bakgrund, så matchar det vårt färgtema med rött och silver... :)

    I dagsläget är varken hjärtat eller initialerna uträtade och så fina som de kommer vara på vår dag som är exakt om 9 månader idag. :)


  • Camilla837

    Här kommer lite bilder på dekoration och annat som vi ska ha på vår stora dag :)




    Kuvertlåda


    vigselprogram


    Servettring


    Dekoration som vi ska ha på borden och baren.
    Påse till favour





    Ballongtyngd


    Gästbok


    Korg till rosbladen som min dotter ska strö ut i kyrkan


    Bordplaceringstavlan, den är inte helt färdig än. ska självklart upp bord och namn:)
  • Chicita
    Camilla837 skrev 2012-07-08 13:21:33 följande:
    Korg till rosbladen som min dotter ska strö ut i kyrkan
    Inte för att vara dum nu, men har ni kollat att det är ok att strö ut rosenblad i kyrkan som ni ska vara i?

    Dels brukar det vara många bröllop på raken, så finns det någon som hinner städa upp till nästa brudpar som kommer? (samma princip som med riskastning utanför, inte kul att vara brudpar nr 2 eller 3 den dagen och både en själv och ens gäster får traska igenom dom tidigare brudparens lämningar)

    Och sen kan det bli missfärgningar av mattor och / eller golv när blombladen krossas under skorna.
    Det här är väl den viktigaste biten. Inte så kul om man förstör mattor för flera tusen eller kanske ett trägolv (eller porös sten)  som är flera hundra år gammalt.
     
  • drömmer
    Camilla837 skrev 2012-07-08 13:21:33 följande:
    Här kommer lite bilder på dekoration och annat som vi ska ha på vår stora dag :)



    Kuvertlåda


    vigselprogram


    Servettring


    Dekoration som vi ska ha på borden och baren.
    Påse till favour





    Ballongtyngd


    Gästbok


    Korg till rosbladen som min dotter ska strö ut i kyrkan


    Bordplaceringstavlan, den är inte helt färdig än. ska självklart upp bord och namn:)
    Åh allt ditt pyssel ÄLSKADE jag!!! Vi ska också ha vitt silver och just den rosa som färgtema !
    Vart har du hittat allt?
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)