• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • operfekt


    Kan visst inte få två bilder i ett inlägg.. Här är det pyssel som jag fått in till datorn hittills, kommer komma mer bilder någon annan dag =) (till den stora pompomen gick det åt ett helt paket ikea-servetter, tog ca 1-2 timmar att göra) Jag som inte ens ska ha rosa, men den får vara vid godisbuffen, den matchar ju sambons älskade geisha-godis, haha!
  • BlåAugustibröllop

    Hej!


    Jag undrar om du köpt te-påsarna? Eller om du gjort egna etiketter? Eller om du gjort allt själv från scratch?
  • Pertinax


    Mina bubblor. Köpta hos panduro till överkomligt pris. Rosett av smalt organzaband i guldfärg. Har köpt en brun liten korg för 20 kr på dollarstore att ha dem i.

  • Pertinax


    Kuvertlådan som jag håller på och pysslar med just nu. Inte riktigt helt hundra än på hur den ska dekoreras.
  • Pertinax


    Gästboken. Stort svart block 149 kr på Bokia. Dekorerad med smala organzaband samt guldiga glitterstickers från panduro. Tror att jag ska köpa bokstäver i samma stil och skriva M & J, Gästbok. Men har inte bestämt mig riktigt. Blev så sjukt nöjd med mönstret för jag är verkligen inte en pysslig person i vanliga fall.
  • operfekt
    BlåAugustibröllop skrev 2012-06-29 15:35:36 följande:
    Hej!
    Jag undrar om du köpt te-påsarna? Eller om du gjort egna etiketter? Eller om du gjort allt själv från scratch?
    Hej!
    Ja, det är köpta tepåsar, tog såna trekantiga för att de ser lite roligare ut,
    sen klistrade vi på etiketten, som jag gjorde så att man vek och klistrade
    den runt det lilla som jag inte hade klippt bort från den riktiga etiketten.
    Såhär ser den ut, var lite pilligt att klippa ut alla, men gick ganska fort när man hjälptes åt =)

    Vi tyckte te var en lite charmig favour då vi ju heter Therese & Emil =)
    Jag blev nöjd! =)
  • Nudax
    operfekt skrev 2012-06-30 09:53:44 följande:
    Hej!
    Ja, det är köpta tepåsar, tog såna trekantiga för att de ser lite roligare ut,
    sen klistrade vi på etiketten, som jag gjorde så att man vek och klistrade
    den runt det lilla som jag inte hade klippt bort från den riktiga etiketten.
    Såhär ser den ut, var lite pilligt att klippa ut alla, men gick ganska fort när man hjälptes åt =)

    Vi tyckte te var en lite charmig favour då vi ju heter Therese & Emil =)
    Jag blev nöjd! =)
    Jättesmart och rolig/fin favor!
  • redenius
    annelie1981 skrev 2012-03-17 20:28:02 följande:


    Skulle oxå vilja veta hur du gjorde. Helt UNDERBARA!!!!
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)