• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Just Me
    yorkstacy skrev 2012-06-14 21:26:54 följande:
    jag bara körde på, ut över änden o klöpp av tråden. Jag fäste inte, flätade inte, elelr gjorde något annat. Det har inte repar upp sig eller så utan sitter stadigt fast. Jag är inte så mkt för att komplicera till det ;) 

    Här kommer ett annat pyssel jag gjort.. till min blivande man... så han inte glir så kall om fötterna när han håller på att göra sig iordning ;)


    Underbara ! Var har du hittat dem?  
    Du & Jag 23/3-2013
  • Just Me

    Vi skickade ut våra STD kort i veckan och de borde ha landat hos de tilltänkta gästerna nu  
    Så här ser de ut:



    Vårat färgtema är mörklila och olivgrönt. 
    De är rätt små 7*10 cm om jag inte minns helt fel.
    På kuverten hade vi vigselrings-frimärken som en liten detalj  


     
    Du & Jag 23/3-2013
  • MochR

    Precis klar med placeringskorten Skrattande De är grönare i verkligheten och gjorda i samma papper som festhäften och inbjudningskort!


  • Solstice

    Lägger in en bild här också ifall att det är någon som inte hänger i den andra pysseltråden...



    1. Korg med såpbubblor

    2. Tårtfat som min pappa gjort


    3. Placeringskorten som kommer sitta på glasen


    4. Festhäftena för barnen är klara med lite tecknignar at färglägga och pyssel


    5. Hållare för tandpetarna (har man inget att göra så...)


    6. Servetterna


    7. Program för dagen som kommer delas ut inför vigseln för att folk ska få lite hållpunkter och slippa undra vad som händer


     

  • Nudax
    Solstice skrev 2012-06-24 20:46:31 följande:
    Lägger in en bild här också ifall att det är någon som inte hänger i den andra pysseltråden...


    1. Korg med såpbubblor

    2. Tårtfat som min pappa gjort


    3. Placeringskorten som kommer sitta på glasen


    4. Festhäftena för barnen är klara med lite tecknignar at färglägga och pyssel


    5. Hållare för tandpetarna (har man inget att göra så...)


    6. Servetterna


    7. Program för dagen som kommer delas ut inför vigseln för att folk ska få lite hållpunkter och slippa undra vad som händer


     


    Jättefint!! Vilken enkel och smart lösning på tårtställning också! Den tar jag mig friheten att sno rakt av, har också tänkt att göra själv =)
  • emzerus83
    Solstice skrev 2012-06-24 20:46:31 följande:
    Lägger in en bild här också ifall att det är någon som inte hänger i den andra pysseltråden...


    1. Korg med såpbubblor

     


    Vart har du hittat den där korgen? Jag har letat efter en sån där korg men hittar ingen bra någonstans...
    Jättefina grejer du/ni har gjort!!
  • Millisch

    Även jag har pysslat på lite även fast vi är riktigt ute i tid. Vi gifter oss inte förens nästa år, men då vi har många vänner som inte bor i Sverige eller om är utspridda över landet så har vi skickat ut Save the date-kort redan nu! =)

    Det jag visar här är den som blev över, så inte det snyggaste då resten är utskickade redan!



    Vi beställde även servetterna redan nu så när det kliat i fingrarna så har jag sysselsatt mig med att vika 80 st och knyta rosetter kring dem.




    Sen hittade jag en rolig detalj som jag bara var tvungen att köpa. Hur söta är inte dessa sockerbitar? De kommer att bli mycket uppskattade, och de jag köpte var både vita och röda =)



     
  • lordoz
    Millisch skrev 2012-06-24 22:59:50 följande:
    Även jag har pysslat på lite även fast vi är riktigt ute i tid. Vi gifter oss inte förens nästa år, men då vi har många vänner som inte bor i Sverige eller om är utspridda över landet så har vi skickat ut Save the date-kort redan nu! =)

    Det jag visar här är den som blev över, så inte det snyggaste då resten är utskickade redan!



    Vi beställde även servetterna redan nu så när det kliat i fingrarna så har jag sysselsatt mig med att vika 80 st och knyta rosetter kring dem.



    Sen hittade jag en rolig detalj som jag bara var tvungen att köpa. Hur söta är inte dessa sockerbitar? De kommer att bli mycket uppskattade, och de jag köpte var både vita och röda =)



     


     
    Jättecoola sockerbitar, vart köpte du dem???
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)