• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • AnnL

    Ja det är grönt, dock fel nyans för oss.. Har köpt det på Tiimari här i Luleå, det är en pysselbutik typ som panduro, sedan finns samma nyans på akademibokhandeln har jag sett :)

  • vinterfrost
    AnnL skrev 2012-05-23 12:38:34 följande:
    Ja det är grönt, dock fel nyans för oss.. Har köpt det på Tiimari här i Luleå, det är en pysselbutik typ som panduro, sedan finns samma nyans på akademibokhandeln har jag sett :)
    Ah tavk då ska jag svänga in på akademin någon passande dag och kika.. 
  • moonlightgirl
    åsissen skrev 2012-05-21 10:55:40 följande:
    Nu har jag följt denna tråden ett tag och njutit av allt fint alla har gjort. Tänkte nu dela med mig av vad jag har gjort:
    Provdukning, har spraymålat en massa gamla flaskor (vin, olja, öl, glögg, ättika o.s.v.) som ska användas som vaser. Plockat stenar när vi varit utomlands (Turkiet och Grekland), plockat snäckor och musselskal när vi varit på västkusten. Gjutit små hjärtan i betong.


    Servettringar, samt skrivit namn på musselskal som bordsplaceringskort:


     


     


     


     


    Det du gjorde med flaskorna var verkligen jättesnyggt tycker jag.
  • hjgs

    åhh hur lyckad du mina ser bara ut som knövlat papper grrrr


    LillaC skrev 2012-05-17 13:13:11 följande:


    Såhär ser våra bordsdekorationer ut. Vi har silver och vitt med inslag av guld som tema
  • Sirenne

    Har suttit och knåpat ihop brodsnummerskyltar (ca A5 i storlek) i photoshop idag. Dessa ska skäras ut, monteras på svart kartong och sedan fästas på bambupinne. Skylten sticks sedan ner i bordsdekoration (låg vas med dahlior i olika färger, "akvariegrus" och murgröna).
    Nästa helg kommer några tjejkompisar och ska hjälpa oss med allt pyssel. Bara 3 månader kvar nu...
    /S



     
  • DittVackraJag
    Sirenne skrev 2012-05-26 17:57:46 följande:


    KANONFINT :D
    Love is in the air
  • Monstertjejen

    Olmo: jag tycker det ser lite kladdigt ut , och på denna bilden (kanske ser bättre ut i verkligheten) så tycker jag inte att stämplat silver gör sig på servetten. En sak är folietryck på servetter som man kan beställa, då syns det väldigt bra. Är det initialerna på var sin sida?

  • Olmo
    Monstertjejen skrev 2012-05-27 10:03:24 följande:
    Olmo: jag tycker det ser lite kladdigt ut , och på denna bilden (kanske ser bättre ut i verkligheten) så tycker jag inte att stämplat silver gör sig på servetten. En sak är folietryck på servetter som man kan beställa, då syns det väldigt bra. Är det initialerna på var sin sida?
    Hej,
    ja det är initialerna.
    Det syns lite dåligt på servetten men tanken är att det ska se lite oproffsigt ut. Det blir ett bröllop i det fria och ett lite mer ledigt bröllop. Men jag ska se hur det blir med folietryck
  • Hanna05
    Sirenne skrev 2012-05-26 17:57:46 följande:
    Har suttit och knåpat ihop brodsnummerskyltar (ca A5 i storlek) i photoshop idag. Dessa ska skäras ut, monteras på svart kartong och sedan fästas på bambupinne. Skylten sticks sedan ner i bordsdekoration (låg vas med dahlior i olika färger, "akvariegrus" och murgröna).
    Nästa helg kommer några tjejkompisar och ska hjälpa oss med allt pyssel. Bara 3 månader kvar nu...
    /S


    Jätte fina!! sånna vill jag också ha!!
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)