• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • annelie1981
    vinterfost skrev 2012-04-24 16:03:34 följande:
    Tack :) Längtar hihi
    om jag åfr din mailadress så kan jag maila över en beskrivning med bilder
  • anne87

    Vad många bra pysselidéer :). Har int gjort så mycket pyssel hittills (förutom inbjudningskorten, så lägger upp en bild på dem). Har dessvärre ingen på dem när de är "öppna".


  • agjzut
    annelie1981 skrev 2012-04-24 20:26:46 följande:
    om jag åfr din mailadress så kan jag maila över en beskrivning med bilder
    Skulle också gärna få beskrivning om det går bra? :)
    hey_fungo@hotmail.com
  • drömmer
    annelie1981 skrev 2012-04-24 20:26:46 följande:
    om jag åfr din mailadress så kan jag maila över en beskrivning med bilder
    Åhh jag också !! Pmar min mail till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Brud 121212

    Efter 2 veckor är jag äntligen klar med våra inbjudningskort...
    Men, dem är INTE lika fina som er övrigas kort är...

    Hade det funnits en skönhetstävling för inbjudningskort så hade mina inte vunnit Cool

    Men den e hemmagjorda och gjorda med kärlek, och för att vara en NOLLkreativ människa är jag rätt stolt som har orkat sitta och göra dem =)



  • Monstertjejen

    Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)


    I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.


  • Monstertjejen

    Här är lådan där gästerna kan lägga sina gratulationskort i!


    Jag har inte gjort någon skår för korten ännu, men den skall vara framför wishes skylten!


  • Solstice
    Monstertjejen skrev 2012-04-27 09:36:26 följande:

    Här kan ni se en av dom gamla väskorna som skall stå vid vigseln (utomhus vigsel)


    I väskan så står det påsar, i varje påse så ligger det, ett kit med näsdukar (se tidigare layout för ettikett på näsduks"påsen"), ris, text till psalm, en kaka som ligger i en cellofanpåse.



    Alltså- det är bara hur fint som helst! Du är superduktig

    Känner att jag har kommit av mig lite med allt pysslande o har inte riktigt hittat motivationen till att fortsätta men känner faktiskt ingen panik (än) så jag låter det vara. Har ganska bra koll på vad som ska göras ändå.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)