• Oonah

    Färgglada bröllopsbilder

    För er som gillar att kika på andras bröllopsbilder (som även jag älskar att göra); här är våra bilder från vårt bröllop i somras! 

    Hej hopp!

    http://oonah.blogspot.com/2011/09/vara-brollopsbilder.html


    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Svar på tråden Färgglada bröllopsbilder
  • Oonah

    Tack alla! Vad snällt sagt!


    Januaribruden skrev 2011-09-05 21:58:06 följande:
    Vilka fina bilder och vilka fina färger!
    Vart har du köpt buketten?
    Tack! Gjorde buketten själv. Skitbra att kunna ha den kvar i bokhyllan att titta på resten av livet. :D  Kanske återanvänds den någon dag. :)
     
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Lisa201109

    Jättefina bilder! Gifter mig med min färstman i samma kyrka om fem veckor=) 

  • Oonah
    Lisa201109 skrev 2011-09-05 23:14:18 följande:
    Jättefina bilder! Gifter mig med min färstman i samma kyrka om fem veckor=) 
    Nej, vad roligt!
    Ett tips är sidrummet, som ni står i och väntar medan gästerna går ut ur kyrkan. Där är det superläge att hinna med en sista träningsrunda inför brudvalsen, i full mundering! :D

    Om man känner att man behöver det alltså.. ;D

    Lycka till!! 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Lisa201109
    Oonah skrev 2011-09-06 17:03:23 följande:
    Nej, vad roligt!
    Ett tips är sidrummet, som ni står i och väntar medan gästerna går ut ur kyrkan. Där är det superläge att hinna med en sista träningsrunda inför brudvalsen, i full mundering! :D

    Om man känner att man behöver det alltså.. ;D

    Lycka till!! 
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
    Måste nästan fråga vart väggen med graffiti är någonstans? Antar att det är i Uppsala...
     
  • Oonah
    Lisa201109 skrev 2011-09-16 14:27:02 följande:
    Måste nästan fråga vart väggen med graffiti är någonstans? Antar att det är i Uppsala...
    Ja, det stämmer! Om man tar promenad och cykelvägen bredvid Fyrisånån söderut förbi studenternas IP, då kommer man till en bro för bilar över ån. Därunder är grafittiväggen. :D
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • aniara

    Haha, jag insåg att det var Uppsala när jag såg fotona från gula rummet :) Grattis i efterskott och bilderna är kalasfina!

  • Smulan

    Jag inser att tråden är lite gammal men hoppas på att du tittar till den fortfarande ;). Vart hittade du material till din bukett? Har redan gift mig men det skulle vara kul att knåpa ihop en ändå =D Som prydnad!
    Jätte fina bilder! Grattis

  • Oonah
    Smulan skrev 2012-08-17 16:52:25 följande:
    Jag inser att tråden är lite gammal men hoppas på att du tittar till den fortfarande ;). Vart hittade du material till din bukett? Har redan gift mig men det skulle vara kul att knåpa ihop en ändå =D Som prydnad!
    Jätte fina bilder! Grattis
    Jo, såg din kommentar på bloggen, tack!

    Den tillverkade jag själv av gamla 40-, 50- och 60-tals broscher. Nästan alla kommer från USA via eBay, så kolla där! :D

    Googlar du "brooch bouquet" får du upp lite mer inspiration. :)

     
    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
Svar på tråden Färgglada bröllopsbilder