• Naive

    September 2012

    Hej alla glada!  

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någong tråd för spetember2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc! 

    Bara ett endaste litet år kvar!  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-02 17:28
    Hej alla glada!

    Efter en snabb check här på forumet ser jag att det inte finns någon tråd för september 2012 än! (rätta mig om jag har fel?)

    Så nu tycker jag att vi kör igång en. Ös på brudar, allt från hur ni planerar, färger, klänningar, smink, hår, skor etc!

    Bara ett endaste litet år kvar!

  • Svar på tråden September 2012
  • Sarus

    heppo.se/herrskor/&mode=filter&sort=IsNewFrom&pagesize=32&taggroup1000002-tag-id=1000009&taggroup30-tag-id=315&activeTab=tabs-category

    nån av dessa kanske?

    Struntar i klänningen. Har bokat provning på måndag. Ska bli väldigt kul. :)

  • Sarus


    Nått sånt här tänkte jag till bordsplacering fast finare lapp i samma stil som inbjudan, bröllopsprogram och festprogram. Tror ni det kan bli bra? ska väl inte va så jobbigt att göra 80 cupcakes? ;)
  • Fjärilen
    Cosy skrev 2012-01-05 09:41:44 följande:
    Någon som lekt med photoshop^^ pulmonate

    Våra led ord för bröllopet är Enkelt, bussigt och överaskande, där överaskandet är min önskan att vi kan få in så många överaskande moment för gästerna som möjligt. jag fick en i de om att fästmanen ska bära oranga skor någon gång underkvällen. vilket är lättare sagt än gjort. efter några timmas sökande på datorn så har jag inte hittat några oranga skor i hans storlek som vi kan beställa till sverige. De vi hade tänkt var converse eller lite åt sneakers modellen. Någon som har någon idee vart man kan hitta det. JAg har redan kollat in ebay brandos och de flesta vanliga sidor... skulle bli jätte tacksam om ågon hade någon mer idee om vart vi kan finna dessa. 
    We did it on DreamHack. Geeky love
    Har du kollat här:
    http://www.conversesweden.com/converse-classic-hg-skor-orange-p-161.html
  • Naive

    Vad glad jag blir att det samlas så fina ideér här i tråden! jippie! 

    Har bordsdekorationerna så gottsom klargjorda, en eller två detaljer kvar. Våra ledord är enkelt men elegent, eftersom vår festlokal redan är väldigt utsmyckad. 

    Gjorde precis vårt Save the Date som vi kommer skicka ut per email nästa vecka, bara för att folk ska uppmärksamma det hela... (Vi har många gäster som kommer från utlandet) De riktiga inbjudningarna skickar vi ut ca 6 mån i förväg. 

    Heja, heja på oss allihop, vi har ju redan kommit en bra bit påväg!

  • Fjärilen

    Hej har inte skrivit här på länge nu.

    Vi har bokat präst, vigselplats och ställe att äta middagen på. Vi har köpt tärnklänning och skickat ut save the date kort och gjort en fin hemsida.

    Har även nästan gjort klart layouten på inbjudningskorten och har precis börjat med utfromningen till ett vigsel program. Vet att det är tidigt, men tänkte ha vigselprogrammet som en fläkt, så det blir väl lite pyssel med det.

    Nästa stora grej är att hitta en fotograf...

    >> Sarus, jag gillar dina cupcakes :)

  • Sarus
    Fjärilen skrev 2012-01-05 10:39:21 följande:
    Glömde skriva att vi ska gifta oss den 8:e september i toscana på en vingård :)
    Åh va mysigt!
  • Milljor

    Jag är inte vidar epysslig av mig...så tänkte beställa vår ainbjudningskort. Är det ngn som har tips var man kan beställa fins och prisvärda inbjudningskort?

Svar på tråden September 2012