• vifyra

    Tema rosa. Nån mer?

    Bröllopsfesten kommer gå i rosa och vit. Någon mer som har tema rosa?
    Vart kan jag hitta rosa bordslöppare?

    Hur ser er dukning ut?

  • Svar på tråden Tema rosa. Nån mer?
  • Pinkgrape

    Vi hade temafärger rosa, vitt och svart :) Vår dukning gick i de färgerna. Vi tyckte att bara lite färg gjorde ganska stor skillnad. Kändes mer färgglatt i verkligheten än på bilderna dock, men det räckte faktiskt med blommorna, placeringskorten och festhäftena för att få in mycket färg.

    Placeringskortshållarna gjorde jag själv av trolldeg, färg, organzaband och ståltråd, så de går ju att göra i vilken färg man vill :)






    Hade även gjort en bordsplaceringstavla i rosa och svart.


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Jossis81



    hade en  avklippt rosa ros i alla galejljuskoppar också
  • Kattpoet

    Duni har rosa löpare, kom ihåg att  pappdukar idag ser inte alls ut som de gjorde 10 år sen, de ligger bra på borden och ser vackra ut.

  • fruTrobben

    Vi har också rosa som tema.  I inbjudan bad vi gästerna bära nåt rosa, så det lär bli ett rosa bröllop vill jag lova. =)

  • 20090801

    Vi hade tema rosa, silver och ivory. Har kvar en del dekorationer som jag nu slänger då de som svarat på min annons inte kan behaga att svara tillbaka på om de är fortsatt intresserade eller ej.

  • Charlie13

    Hej! Vi har också rosa/ivory som tema, liiite silver också! :)

  • car1021

    Vi ska också ha rosa och vitt.
    Jag ska ha en rosabrudklänning med vit spets.
    Dukningen kommer att se ut såhär: Vita Knoppalakan, rosa bordslöpare av Organza (köpte på Ebay: 25 meter för ca 100 kr inklusive frakt), rosa servetter med egenhändigt gjorda servettringar, rosa blockljus på dekorerade Joker fat, glas med vatten och blomma i och flytljus, någon blomdekoration, små "diamanter.


                 



     


     

  • Kattpoet

    Detta är en bild jag hittade åt en vän till deras  bröllop, rosa men inte bara en nyans vilket får det mera levande.

    white and pink wedding table 

  • Charlie13
    Kattpoet skrev 2011-09-28 18:51:02 följande:
    Detta är en bild jag hittade åt en vän till deras bröllop, rosa men inte bara en nyans vilket får det mera levande.

    white and pink wedding table
    Guuud vilken härlig dukning! Jättehärliga nyanser!
Svar på tråden Tema rosa. Nån mer?