• Millan1984

    Dela med er av era festhäften

    Trots att det är över ett år kvar sitter jag och funderar på vad ett festhäfte ska innehålla.


    Så hjälp mig (och alla andra här ) med tips och ideér, både med utformning och textinnehåll.

  • Svar på tråden Dela med er av era festhäften
  • julle79

    fin tema färg jag har samma har du mer bilder på tex innehållet å en större på själva häftet man ser inte hela *nyfiken juh*


    MyWeddingday skrev 2012-01-23 11:27:38 följande:


  • daniiel
    Niini skrev 2012-01-15 14:05:40 följande:
    Just så, jag tycker iaf det är enklare att skriva in det här (en gång) än att mejla flera/dag :D
    Jag föredrar att mejla till de som vill se. Jag orkar inte fota festhäftet och har det som PDF för den som vill kika. Kopiera och lägga in all text här.. nja, blir inte riktigt samma sak. De flesta vill ju se hur man valt att skriva texten, placera bilder osv. Inte bara kika på omslaget.

    Men det är ju kul för de som vill att kika på bilder om någon vill lägga ut. Finns såna trådar också.
  • julle79

    vill du skicka ditt till mig?? håller me de e svårt å se här i loggen jag vill ju se helheten å få ideer


     


    ullis7901@hotmail.com


    daniiel skrev 2012-01-23 12:56:44 följande:
    Jag föredrar att mejla till de som vill se. Jag orkar inte fota festhäftet och har det som PDF för den som vill kika. Kopiera och lägga in all text här.. nja, blir inte riktigt samma sak. De flesta vill ju se hur man valt att skriva texten, placera bilder osv. Inte bara kika på omslaget.

    Men det är ju kul för de som vill att kika på bilder om någon vill lägga ut. Finns såna trådar också.
  • weddingdreams

    Hej jag tar gärna emot program, tips o ideer antingen på min mail eller här... Vad som är lättast för er... Vill ha ett kul häfte men inte exakt samma som dom tre kompisbröllopen vi varit på innan... ;)

  • weddingdreams

    Jo en till fråga... Var skriver ni ut era häften... Har tänkt fram o tillbaka en massa. Om man ska skriva ut på tryckeri o man slipper vänta o ha sig eller köpa finare papper o stå på m2b jobb o bråka med det själv....

  • daniiel
    weddingdreams skrev 2012-02-28 09:17:36 följande:
    Jo en till fråga... Var skriver ni ut era häften... Har tänkt fram o tillbaka en massa. Om man ska skriva ut på tryckeri o man slipper vänta o ha sig eller köpa finare papper o stå på m2b jobb o bråka med det själv....
    Vi valde ett lokalt tryckeri och för 120 häften ville de ha 400kr för svartvitt och 800kr för färg. Hade vi köpt papper själva och nya patroner till skrivaren, så hade det kostat oss över 1000kr. Alltså var det både billigare och snabbare att låta någon annan göra det :P Det kan alltså vara värt att kolla runt :)
Svar på tråden Dela med er av era festhäften