• kelizaah

    Umebrudar 2011/12

    Hejsan!

    Det här är tråden för alla i Umeå med omnejd som planerar bröllop nu under hösten 2011 eller under 2012! Följ med och dela tips, idéer och tankar om er stora (eller lilla) dag!

  • Svar på tråden Umebrudar 2011/12
  • SaraJohanna
    chabar skrev 2012-03-14 23:33:12 följande:
    Kul!!
    Jag hoppas att jag har möjlighet att dyka upp, ska försöka :D

    Det vore jättetrevligt! :)


     


     

  • SaraJohanna
    Insanire skrev 2012-03-14 18:51:36 följande:
    Jag hade gärna kommit, men jag är på kurs i Göteborg hela helgen.. hoppas ni får det trevligt!
    Det var ju synd, vi får satsa på fler gånger under våren kanske. Ha en trevlig helg i Göteborg :)
  • ema

    SaraJohanna: Fick du tag på någon sömmerska? Är väl i princip bara det jag har kvar nu

  • Lebendig
    ema skrev 2012-03-16 11:18:20 följande:
    SaraJohanna: Fick du tag på någon sömmerska? Är väl i princip bara det jag har kvar nu
    Jag letar också efter en sömmerska som kan göra ändringar åt mig! Är det någon som har hittat någon?
  • chabar
    ema skrev 2012-03-16 11:18:20 följande:
    SaraJohanna: Fick du tag på någon sömmerska? Är väl i princip bara det jag har kvar nu
    Det har öppnat en atelje eller liknande, men vet inte vem det är som har det.

    Sen finns ju Astas syjour i stan,
    och i den här tråden finns också tips
    www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m3977923.html
  • chabar
    chabar skrev 2012-03-16 14:15:52 följande:
    Det har öppnat en atelje eller liknande, men vet inte vem det är som har det.
    Jag glömde avsluta meningen: Det har öppnat et atelje eller liknande brevid sagami. Har inte varit in men har noterat den när jag kört förbi.
  • SaraJohanna
    ema skrev 2012-03-16 11:18:20 följande:
    SaraJohanna: Fick du tag på någon sömmerska? Är väl i princip bara det jag har kvar nu
    Nej, jag har inte tagit tag i det riktigt ännu, skulle behöva göra det i veckan. Har pratat med lite vänner och bekanta, men ingen verkar känns till någon egentligen. Jag har pratat med en tjej, men skulle gärna vilja ha tag på några fler och jämföra priser mm.
  • SaraJohanna
    chabar skrev 2012-03-16 14:16:46 följande:
    Jag glömde avsluta meningen: Det har öppnat et atelje eller liknande brevid sagami. Har inte varit in men har noterat den när jag kört förbi.
    Har också sett den, någon som varit in där eller hört något?
  • tessiej

    SaraJohanna: får se om jag kommer förbi imorgon. Skickar ett mail till dig så jag har ditt nummer om jag kommer. Dock är det ett stort om eftersom jag inte vet om jag kommer hinna.. Idag var vi in på kjellins och beställde min vigselring :) eftersom jag har en ring som jag inte använt på flera år så lämnade jag in den för att få guldet nersmällt så vi fick ner priset på ringen med ca 4000 kr :) nu är inte min vigselring en av de dyraste men den är jättefin och passar verkligen mig och min förlovningsring (även den köpt på kjellins)!

  • SaraJohanna

    Glöm inte fika idag 14:00 på Mekka för den som har möjlighet - är bara att dyka upp - ser ut som att vi kan bli några stycken om vi har tur! Ni behöver inte känna att ni måste ha "anmält" er, bara dyk upp om ni vill och kan! : )

Svar på tråden Umebrudar 2011/12