• JNT

    2012-07-07 Fler än jag?!

    Hej!


    Som sagt, finns det fler brudar än jag som gifter sig 7/7 2012? Tänkte det kunde vara kul att veta lite hur långt ni har kommit med era planer, vilka funderingar ni har och så vidare... Kunde vara kul att följas åt fram till den stora dagen! :)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 21:12
    Vi som är med i tråden så här långt:

    JNT bor utanför Värnamo, gifter sig i Åminne som också ligger utanför Värnamo
    sofi 88 bor och gifter sig i Jönköping
    operfekt bor och gifter sig i Härryda
    Mrs S 2012 bor i Linköping, gifter sig i Skottland
    kaffeälskaren bor och gifter sig i Göteborg
    AA120602 bor och gifter sig i Kungsängen
    Vingilot bor i Norrköping, gifter sig i Kungshamn

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:04
    linduspindus76 bor i Stockholm, gifter sig på Ljusterö
    Bonzo2012 bor i Göteborg, gifter sig på Skaftö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:28
    Anna88 bor i Helsingfors och gifter sig i Kronoby, Finland
    tout lamour lamour bor i Norrtälje och gifter sig i antingen Upplands Väsby eller på en ö utanför Norrtälje

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 17:43
    Berlan gifter sig i Gammelstads kyrkstad utanför Luleå
    lycka2012
    lundabrud

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-12 21:18
    lycka2012 bor i Göteborg, gifter sig i Italien
    Dazzle bor och gifter sig i Bredaryd utanför Värnamo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-19 19:58
    Suzanne
    vilja gifter sig i New York
    zinizune gifter sig på Orust

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 23:24
    knyttan gifter sig i Kalmar
    Cissy85 gifter sig i Växjö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-12 00:12
    lazyp gifter sig i Piteå
    Kalumi gifter sig i Linköping
    lovingyou
    sweet gifter sig i Malmö
  • Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!
  • linduspindus76

    Här är en fru till Åh vilken underbar dag vi fick, molnen sprack upp i sol lagom till fotograferingen, sen var hela dagen i ett lyckorus med tårar, vackra tal och party!
    Sen avslutatdes helgen på Grand hotell med god mat, lyx och spa.

    Nu känns det nästan lite tomt..
    kram



     
  • 7juli

    Hur får jag in bilder här? Försöker och det funkar inte, de kommer bara in på min egna sida! Inte så tekniskt lagd, någon som kan förklara för mig! =)

  • 7juli


    Haha, lite hjälp av maken som gjorde likadant som mig! Förstår lika lite nu men det lyckades ju ialla fall! =)


    Så nu kommer det en bild från våran helt underbara dag, maken och jag är rörande överens om att den blev bättre än vi någonsin kunde önska. =)

  • 7juli

    Mina älskade barn som tålmodigt stod upp i kyrkan hela tiden! <3


  • 7juli


    Å så sista bilden, reprisen av bröllopskyssen men nu ute på kyrktrappan! =)
  • väktarbrud

    Vad fina alla är!

    Vi hade en helt underbar dag! Regnet hängde i luften hela dagen och det droppade lite emellanåt men det var ingenting vi lade märke till :) Fotografen var glad, för det var tydligen perfekt väder för att fota.

    Har inte fått några bilder alls än, men här är en bild som vi själva tog med mobilen 10 minuter innan vigseln när vi stod och gömde oss bakom ett par buskar, i väntan på att klockan skulle bli 15 och vi kunde gå fram till alla som stod och väntade vid vigselplatsen.




    Vi var såå nöjda med vår dag!!!! Den blev väldigt känslosam, alla tal var väldigt fina och det var några som hade övat in sånger också. Dj:n vi hade valt var väldigt duktig! 

    Det enda var att dagen gick alldeles, alldeles för fort Gråter 

    Hoppas på att få se fler brudpar här i denna tråden snart! Ni kanske är iväg på era bröllopsresor? Vi åker till Paros, Grekland, på söndag  


     
  • Lilla My 76

    GRATTIS ALLA FRUAR!!


    Jaha nu är man gift och vårt bröllop var såååå fantastiskt på alla sätt och vis,vi kunde inte ha önskat oss en bättre dag än den. Allt klaffade och alla var glada,det går inte att beskriva med ord hur perfekt allt var:)


    Har tyvärr inga bilder ännu men det kommer:)


     


     

  • operfekt

    Har visst glömt att skriva här! Vår dag blev såååå bra!
    Det var visserligen väldigt stressigt hela dagen innan jag kom till kyrkan,
    men väl där var det bara att sätta sig, vänta & varva ner (skulle ju gå in ensam, men min man (hihi!) väntande där framme.
    Efter det var dagen den bästa tänkbara, med tårar, skratt, samt en präst som sa fel namn tre ggr, haha!
    Det kom lite lätt duggregn när vi fotograferades, men det var bara skönt, var så varmt & kvavt ute.

    På festen verkade alla ha haft väldigt roligt, så är väldigt nöjda med hur vi gjorde bordsplaceringen,
    många har sagt efteråt att det var det finaste & roligaste bröllop de varit på, så det känns väldigt roligt!

    Har fått se några sneekpeeks (93 st, haha) från vår fotograf, underbara Sanna Ek.
    Kan visa upp en som hon själv lagt upp som sneekpeek på sin fb-sida, så jag vet att den är okej att visa upp,
    =)



    Skönt & roligt att höra att era dagar också blev så bra!! :D
  • UngBrud2012



    Har inte fått bilderna från fotografen än så dessa får duga sålänge
    Hade en perfekt dag, nu är vi man och fru.
Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!