• JNT

    2012-07-07 Fler än jag?!

    Hej!


    Som sagt, finns det fler brudar än jag som gifter sig 7/7 2012? Tänkte det kunde vara kul att veta lite hur långt ni har kommit med era planer, vilka funderingar ni har och så vidare... Kunde vara kul att följas åt fram till den stora dagen! :)


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 21:12
    Vi som är med i tråden så här långt:

    JNT bor utanför Värnamo, gifter sig i Åminne som också ligger utanför Värnamo
    sofi 88 bor och gifter sig i Jönköping
    operfekt bor och gifter sig i Härryda
    Mrs S 2012 bor i Linköping, gifter sig i Skottland
    kaffeälskaren bor och gifter sig i Göteborg
    AA120602 bor och gifter sig i Kungsängen
    Vingilot bor i Norrköping, gifter sig i Kungshamn

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:04
    linduspindus76 bor i Stockholm, gifter sig på Ljusterö
    Bonzo2012 bor i Göteborg, gifter sig på Skaftö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-24 23:28
    Anna88 bor i Helsingfors och gifter sig i Kronoby, Finland
    tout lamour lamour bor i Norrtälje och gifter sig i antingen Upplands Väsby eller på en ö utanför Norrtälje

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 17:43
    Berlan gifter sig i Gammelstads kyrkstad utanför Luleå
    lycka2012
    lundabrud

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-12 21:18
    lycka2012 bor i Göteborg, gifter sig i Italien
    Dazzle bor och gifter sig i Bredaryd utanför Värnamo

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-19 19:58
    Suzanne
    vilja gifter sig i New York
    zinizune gifter sig på Orust

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-30 23:24
    knyttan gifter sig i Kalmar
    Cissy85 gifter sig i Växjö

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-12 00:12
    lazyp gifter sig i Piteå
    Kalumi gifter sig i Linköping
    lovingyou
    sweet gifter sig i Malmö
  • Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!
  • Berlan

    Kålgården! Vi är verkligen sugna på att bo inne i stan eftersom vi aldrig gjort det någonstans tidigare och så kommer jag att kunna gå till jobbet på under 10 minuter. Vi kommer från Luleå båda två men har hamnat här på grund av våra jobb. Jag flyttade hit och började jobba den 9 januari och jag känner inte en själ ännu :)

  • UngBrud2012

    Hoppar in här!


    Efter 4,5 år tillsammans och tre barn senare ska vi äntligen gifta oss.


    Från början tänkte vi den 14 juli men nu har vi ändrat till den 7/7-2012. Längtar!

  • sofi 88
    Berlan skrev 2012-01-26 18:17:33 följande:
    Kålgården! Vi är verkligen sugna på att bo inne i stan eftersom vi aldrig gjort det någonstans tidigare och så kommer jag att kunna gå till jobbet på under 10 minuter. Vi kommer från Luleå båda två men har hamnat här på grund av våra jobb. Jag flyttade hit och började jobba den 9 januari och jag känner inte en själ ännu :)
    Kålgården är ju supermysigt :) Ganska dyra avgifter men det får man ju räkna med i de nybyggda delarna. 
    Älskar Jönköping men det kanske är svårt att riktigt komma in i gemenskapen när man inte känner någon sen innan, lättare för de som börjar plugga här faktiskt. Vilken bransch jobbar ni inom? 
  • lovingyou
    sofi 88 skrev 2012-01-25 16:38:01 följande:
    Tack :) Sitter typ å studsar i soffan av lycka. Det är just det där med inflyttningen som är såååå optimalt... Nämnligen sista helgen i juni, alltså helgen innan bröllopet, yey. Men det löser sig nog på något superbra sätt :D Vi är rutinerade flyttare. Gud vad skönt det ska bli med lite space, mer än dubbelt så stort som 1,5an vi bor i nu, hihi. Å MASSOR av garderober istället för en ynklig klädkammare. :)
    Oj det blir ett riktigt stohej, men det löser sig säkert, det har det tendens att göra, alltid :) Underbart med mer plats, ja har lite garderob problem själv, men bara knökar in allt för att sedan snabbt stänga dörren innan allt exploderar :D
  • lovingyou
    UngBrud2012 skrev 2012-01-26 18:28:15 följande:

    Hoppar in här!


    Efter 4,5 år tillsammans och tre barn senare ska vi äntligen gifta oss.


    Från början tänkte vi den 14 juli men nu har vi ändrat till den 7/7-2012. Längtar!


    Hej! Underbart att äntligen gifta sig, vi har också kommit till giftermålet nu efter tre barn. Ni har också fått dom ganska tätt då? :)


    7/7 är ett bra datum ;)

  • UngBrud2012
    lovingyou skrev 2012-01-27 07:09:32 följande:

    Hej! Underbart att äntligen gifta sig, vi har också kommit till giftermålet nu efter tre barn. Ni har också fått dom ganska tätt då? :)


    7/7 är ett bra datum ;)


    Ja jag håller med. Nu blir vi en familj på riktigt.. Ja, det är vi ju redan men det känns mer slutgiltigt nu på ett bra sätt såklart, att äntligen slå slag i saken.


    Jepp, första två är tvillingar och nu har vi en liten 4-månaders. Hur länge har ni varit tillsammans o hur gamla är era barn?

  • lovingyou
    UngBrud2012 skrev 2012-01-27 14:54:41 följande:

    Ja jag håller med. Nu blir vi en familj på riktigt.. Ja, det är vi ju redan men det känns mer slutgiltigt nu på ett bra sätt såklart, att äntligen slå slag i saken.


    Jepp, första två är tvillingar och nu har vi en liten 4-månaders. Hur länge har ni varit tillsammans o hur gamla är era barn?


    ja känner likadant!


    Ok :)


    Vi har varit tillsammans sex år i april. Våra är 4, 2 och 10 månader,tre tjejer :) Dom kommer vara så söta på vår stora dag, men sina klänningar och skor :)

  • lovingyou

    Nu är en ny vecka här Vi hade kalas hela helgen och min kompis som ska vara vittne på bröllopet var här, det var så mysigt:)


    Vi kollade om sjalen som jag hittade passar med min klänning, men det gjorde inte det, var inte samma färg :( Så blir att köpa sjal... Fick visa allt jag köpt till min vän, ringarna, barnens kläder, skor :):) Oooh längtar till bröllopet : )

  • zinizune

    Jag och min m2b har i helgen försökt att få beställt och köpt en hel del grejer till bröllopet. Men en sak kan vi inte bestämma oss för... Vi har tänkt knyta vita band runt ändarna på bänkraderna i kyrkan, men då är den stora frågan om vi ska ha tyll eller ett 18 cm brett organzaband? Vad tycker ni?

Svar på tråden 2012-07-07 Fler än jag?!