• RedHead

    Midsommarafton 22:e juni 2012, nån mer? :D

    Gifter mig den 22:e juni 2012 och undrar om det är någon mer som gör det?


    Hade varit roligt att ha någon att planera, och dela tips och tricks med till Dagen D ihop med då gubben min gett mig fria händer.


    Lite tråkigt men hoppas det är fler där ute som gifter sig till nästa Midsommar :D

  • Svar på tråden Midsommarafton 22:e juni 2012, nån mer? :D
  • Jane
    070831 skrev 2011-11-11 18:04:04 följande:
    Okej tack för tipset jo jag funderade radera panacottan . Den är god den med men tiramisu passar bättre .. tack för tipset :)
    Tiamisu är det godaste i det italienska köket jag vet! Blev så kär i det när jag var i Rom, åt det varje dag i 10 dagar :)
  • 070831
    Jane skrev 2011-11-11 21:18:23 följande:
    Tiamisu är det godaste i det italienska köket jag vet! Blev så kär i det när jag var i Rom, åt det varje dag i 10 dagar :)
    jag har skrivit in det i stället i buffen :)
  • RedHead

    070831: Ska nog beställa programmen, vet faktiskt inte riktigt ännu hur jag vill att dom ska se ut men funderar på vissa. MEn lägger upp en bild på De jag har funderat på under detta inlägget.

    Ska börja med korten i mars ungf.

    Du själv då ? gör du korten själv eller ska du beställa?

  • sandratobias13

    Vi har bestämt oss för att skjuta upp vårt bröllops till 2013 istället.
    Känner att vi vill kunna lägga lite mer pengar på det för att få det precis som vi vill ha det, man gifter sig ju bara en gång:)

  • RedHead

    Oj, ja men det låter som en bra idé!


    Lite tråkigt att jag inte kommer ha någon att planera med nu, men kanske man kan komma med tips och idéer tills ni gifter er iallafall :D


    Annars hoppas jag vi behåller kontakten på facebook kan ses evt nån dag ändå för en fika :D


    Kram på dig!

  • 070831
    RedHead skrev 2011-11-13 11:43:44 följande:
    070831: Ska nog beställa programmen, vet faktiskt inte riktigt ännu hur jag vill att dom ska se ut men funderar på vissa. MEn lägger upp en bild på De jag har funderat på under detta inlägget.

    Ska börja med korten i mars ungf.

    Du själv då ? gör du korten själv eller ska du beställa?
    jag vet inte riktigt om jag ska beställa eller om jag ska använda mitt program .. men får se
  • RedHead

    Ah, nej man knner väl själv att ibland vill man beställa korten och ibland vill man göra dom...
    Jag lär nog göra mina. Förhoppningsvis hahaha xD

Svar på tråden Midsommarafton 22:e juni 2012, nån mer? :D