• RedHead

    Midsommarafton 22:e juni 2012, nån mer? :D

    Gifter mig den 22:e juni 2012 och undrar om det är någon mer som gör det?


    Hade varit roligt att ha någon att planera, och dela tips och tricks med till Dagen D ihop med då gubben min gett mig fria händer.


    Lite tråkigt men hoppas det är fler där ute som gifter sig till nästa Midsommar :D

  • Svar på tråden Midsommarafton 22:e juni 2012, nån mer? :D
  • RedHead


    Kommer lägga upp lite foton nu på hur mina ideér ser ut.. Datorn vill bara ladda upp en bild per gång -.-
  • RedHead

    De sista äppelljusen där.... Där ska jag gröpa ur riktiga äppel istället och sätta värmeljus i.. håller lite längre då + att man slipper vax på dukarna...
    Men där är lite ideér på hur jag ska duka och ha mig.. Ska köpa blommor och binda själv till vaserna och etc.

  • sandratobias13

    oj vad fint:) man kanske skulle haft färgtema mer åt det gröna hållet:P
    Försökte ladda upp några av mina bilder här men gick inte just nu så testar igen lite senare:)

  • RedHead

    På sommaren passar det gröna färgtemat så bra. De flesta blommor passar med det och sen finns det så många olika sorters grön. Jag kör på Light grön och Salvia grönt. i DEcember har jag bestämt mig för att beställa Bröllopsklänningen, Wiiie :D

  • 070831

    Min vän gifter sig det datumet
    men jag är orolig av att hon ska bjussa på sill (midsommarmad)
    för då hon sa att hon inte har pengar till annat.. då dom shoppar massa onödigt istället.. rätt orolig hur det ska bli då jag och min blivande man är bjudna.. men även om det blir det så kommer jag självklart vara med för vänkrets skull även om jag inte äter sill.. om det skulle bli det..

  • RedHead

    Jag äter inte heller Sill hahahaxD
    Men kommer ha det på mitt buffé bord för de som tycker om det.. Vissa tycker att det inte är midsommer om det inte finns 511 olika sorters inlagda siller xD


    Nä Jag håller mig till kycklingen, vi får hålla tummarna för att hon serverar mer än bara Sill ;D Kanske lite potatis, dill och sås går ju att äta annars? Sen kan man ju inte förvänta sig att alla äetr sill heller. Vi ska ju ha mycket vilt på bordet ( då gubben och resten av männen i hans släkt är jägare) Jag äter t.ex inte rådjur. och vissa äter inte vilt alls. Men Jag håller tummarna för dig. om hon ger dig onda ögat så ta en mumsbit och håll ut. Man får ju lov att spy upp det :P Fast jag ahde väl inte blivit så glad om nån spytt upp maten från mitt bröllop... Men endå, du förstår min tanke och vad jag vill komma fram till. hahaha När gifter du och din m2b er då?

Svar på tråden Midsommarafton 22:e juni 2012, nån mer? :D