• Millan1984

    Öviksbrudar 2012

    Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

    AnnLi - 16 juni

    hgjs - 30 Juni

    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

    Hipo1 - 28 juli

    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

    Jeeda7 - 25 Augusti

  • Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-05-21 20:13:14 följande:
    vad ska alla ha för in- och utgångsmusik? vals? jag letar febrilt efter nån som kan spela fiol. vill gå ut till underbart
    In ska vi ha F Mendelssohn och ut tänkte vi ha "Brudmarsch från Kållered", Till vilken låt vi ska dansa till har vi inte bestämt ännu. Jag känner en som spelar fiol, men vet inte om hon brukar spela på bröllop...
  • Hipo1

    Du får gärna fråga henne om hon har lust att spela den i kyrkan och vad hon vill ha för det i så fall!

  • Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-05-21 22:44:48 följande:
    Du får gärna fråga henne om hon har lust att spela den i kyrkan och vad hon vill ha för det i så fall!
    Skriv lite info till mig på PM, så ska jag fråga...det är ju aldrig fel att höra sig för iaf :p
  • hjgs

    Vi ska också ha Mendelssohn en midsommarnattsdröm in. Ut ska vi ha heaven med Bryan Adams båda på orgel. Bröllopsdansen blir till here for you med ozzy osbourne

  • sirifredde


    Jag vann denna ring här på BT nu i mars, och idag har jag hämtat ut den på posten var lite nervös angående om jag valt rätt storlek, men den passar
    Så ska minring se ut på ett ungefär:) åxo en flemmming
  • lilja

    AnnLi - 16 juni


    hgjs - 30 Juni


    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka


    Hipo1 - 28 juli


    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka


    Jeeda7 - 25 Augusti


    * 21 juli 2012 *
  • lilja

    Jag är så gott som klar med festprogrammet, med det som jag ska göra. Kommer lämna det vidare till min syster som får göra det sista, som vi inte ska se förns den dagen. Blir allt som allt 4 A4 som blir vikt på längden.

    Som ingångsmarsch har vi tänkt att ha The Throne Room från Star Wars på orgel. Fantastiskt pampigt! Måste bara hitta noter, ut blir det "Oh my God" med The Moniker. :))

    Vi tänker skoja till bröllopsvalsen lite, så vi kör en vanlig tryckare som får övergå i något popigare och en hemmagjord dans...


    * 21 juli 2012 *
  • Millan1984
    lilja skrev 2012-05-22 21:15:49 följande:
    Jag är så gott som klar med festprogrammet, med det som jag ska göra. Kommer lämna det vidare till min syster som får göra det sista, som vi inte ska se förns den dagen. Blir allt som allt 4 A4 som blir vikt på längden.

    Som ingångsmarsch har vi tänkt att ha The Throne Room från Star Wars på orgel. Fantastiskt pampigt! Måste bara hitta noter, ut blir det "Oh my God" med The Moniker. :))

    Vi tänker skoja till bröllopsvalsen lite, så vi kör en vanlig tryckare som får övergå i något popigare och en hemmagjord dans...
    * 21 juli 2012 *
    Ska hon lägga till ngt hemligt i festhäftet :p?? Vi kommer ha 6 sidor som vi viker långsmalt, Har ni övat mycket ??
Svar på tråden Öviksbrudar 2012