• GabbiW

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

  • Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Invincible
    MrsH skrev 2012-07-20 07:53:26 följande:
    Vad fina ni är!!!!
    Tack, snälla du!! 
    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • filibustern
    MalinLarsson skrev 2012-07-17 13:12:45 följande:


    Äntligen är vi gifta! :D Vi hade en helt fantastisk dag/kväll/natt som inte kan beskrivas i ord! Är så lyckliga! Denna bild har min tärna tagit med sin mobil. Återkmmer med bilder när vi fått dem från fotografen!
    måste ju säga att det var rätt så charmigt med det lilla "suddiga" i bilden :) ser gammeldags ut
  • Smulan
    JustMeAndMyLove skrev 2012-06-25 15:55:20 följande:
    Måste posta två till bilder :)


     


    Åh vad ni är fina båda två=)! Denna bilden är bara sååååå läcker jag älskar svartvitt och såna gamla trä staket som ni har i bakgrunden. Riktigt "gammaldags" önskar att vi hade haft ett sånt i närheten när vi tog våra kort! (påminner mig om mormor och morfars hus). Stoooort grattis till er båda=).

    Här är min favorit har lagt ut den förut men jag bara älskar den så jag måste visa den igen ;)


    Fick i alla fall ett gammalt vackert träd som bakgrund ;)
  • sommaren13
    Smulan skrev 2012-07-17 14:15:15 följande:
    Attsingen också jag tryckte på fel knapp. nu kommer mina bilder ;)




    Jättefina kort
    Din man är extremt lik en vän till mig Trodde det var han först
  • MalinLarsson

    Nu har vi fått lite fler bilder! Vi har valt att ha ett lite gammaldags ljus över bilder. Tycker det är så snygg!


  • MalinLarsson

    Det går bara att ladda upp en bild i taget såklart :)


  • MalinLarsson

    Och min stiliga man får avsluta bilderna :) min vän www.fridaklang.com har tagit bilderna. Har typ 100 bilder till men kan ju inte lägga ut alla :)


Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!