• GabbiW

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

  • Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Havsglimt

    Jag har många favoriter från vår dag men här kommer en bild tagen av underbara Therese på Atelje hoddan.


  • Doofie
    nrkpgbrud skrev 2012-07-13 22:24:24 följande:
    Ja just det kan man ha ju ;) Men vi har många andra fina bilder från dagen och från bröllopsfotografen. Denna t.ex. och den har vi ramat in :)


    och denna :)


    Åh blev glad när jag såg att det var i Norrköping. Min blivande är därifrån och hade vi gift oss där och inte här i Luleå hade jag också velat fota vid de gamla industriområdet och vattnet. Så fint där! Vackra bilder! :)
  • Chicita
    nrkpgbrud skrev 2012-07-13 22:24:24 följande:
    Ja just det kan man ha ju ;) Men vi har många andra fina bilder från dagen och från bröllopsfotografen.
    Ja bara man får några bilder som man gillar i alla fall och det inte är så att den enda man verkligen gillar är en som inte går att använda..
    Ni såg ut att ha haft en jättefin dag i alla fall Solig 
  • MalinLarsson


    Äntligen är vi gifta! :D Vi hade en helt fantastisk dag/kväll/natt som inte kan beskrivas i ord! Är så lyckliga! Denna bild har min tärna tagit med sin mobil. Återkmmer med bilder när vi fått dem från fotografen!
  • Smulan

    Attsingen också jag tryckte på fel knapp. nu kommer mina bilder ;)




  • barbie
    JustMeAndMyLove skrev 2012-06-25 15:55:20 följande:
    Måste posta två till bilder :)


    SÅÅÅ FINT ATT HUNDEN ÄR MED! Vi ska också ha vår lilla hund med, klädd i frack :)
  • Invincible

    Här är en av mina favoritbilder. Vi fick så många underbara foton att jag får hjärtknip av att titta på dem!
    Fotografen heter Carl Bengtsson.



    And tonight we can truly say - Together we are invincible
  • MrsH
    Invincible skrev 2012-07-19 20:24:07 följande:
    Här är en av mina favoritbilder. Vi fick så många underbara foton att jag får hjärtknip av att titta på dem!
    Fotografen heter Carl Bengtsson.


    And tonight we can truly say - Together we are invincible
    Vad fina ni är!!!!
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!