• GabbiW

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

  • Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • Estelle

    Till minitoker: Den snyggaste till 100 % är när du är i vattnen :)

  • nilssonns

    Superfina bilder ni alla har!!! Jag länkar till vårt bildspel istället

    Kram på er

  • minitoker
    LiveForever skrev 2012-06-01 15:46:10 följande:
    Men herreguuuuud, klänningen?! Skrattande
    ♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
    Klänningen blev mer blöt än så =) Var ute till midjan i vattnet. Bilderna togs en vecka efter bröllopet. Jag tycker det är bättre att använda klänningen rejält istället för att den bara ska hänga på vinden. Och resultatet blev ju riktigt bra =)
    Tror såna bilder kallas "trash the dress".
  • m2012


    Än så länge är det denna bild,  vi gifte oss i lördags (2 juni) och väntar spänt på fotografens bilder :)
  • MalinLarsson

    PUFF! Nu börjar ju säsongen dra igång på allvar och det måste väl finnas många fina brudar som kan lägga upp bilder :) Lovar att lägga ut våra när vi har gift oss :)

  • Lilali

    Här är min favoritbild än så länge från vårt bröllop i lördags (9 juni). Så mycket lycka, så mycket glädje och humor, precis som vi är!


  • Syllis 2012
    Lilali skrev 2012-06-11 17:03:09 följande:
    Här är min favoritbild än så länge från vårt bröllop i lördags (9 juni). Så mycket lycka, så mycket glädje och humor, precis som vi är!


    Vilken härlig bild!!Jag blir glad när jag ser den Glad
  • FarAway

    vi gifte oss också den 9.6. :)
    LÄNGTAR att få se fotografens bilder, har bara fått en än så längre (älskar den redan!)

Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!