• GabbiW

    Visa mig er FAVORITBILD från er dag!

    Jag behöver inspireras lite till bröllopet med bilder (poser, miner, roliga bildförslag etc. :) ) så visa mig er (eller någon annans?) favoritbild/bilder från bröllopet! :) 

  • Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!
  • förlovadflicka

    Yarrow: Haha, fy vad kul, historien gjorde bilden ännu bättre :D

  • Kattpoet

    Min favorit är när dottern kramar vår disko dansande isbjörn.  Tyvärr kan jag inte visa bilden om inte  Isbjörnen och dottern går med på det.

  • Vickymb

    Här är några favoriter från vårt bröllop. Vi blev gifta i en liten landsby på danska väst själland eftersom min man är dansk. Vi hade sedan festen på mina svärförä



    ldrars gård i en lada och vi tog alla bilder i miljöerna utanför...vi fick också lite oväntade gäster som gillade att vara med på bilderna. Det slutade med att det var så många kossor tillslut att vi fick gå vidare...dom är sjukt nyfikna och ville vara med hela tiden =)
  • Yarrow
    förlovadflicka skrev 2011-07-11 18:16:32 följande:
    Yarrow: Haha, fy vad kul, historien gjorde bilden ännu bättre :D
    Haha, ja ett tag trodde jag att jag skulle dö faktiskt :)

    Men visst är det roligt med bilder som blir så bra eller roliga för att det just inte blev som man hade tänkt.
  • Vickymb
    MaddeåMats skrev 2011-07-11 15:34:18 följande:
    Här kommer en till från mig!


    Så otroligt vacker bild!
  • apoolea
    MaddeåMats skrev 2011-07-06 14:31:48 följande:


    Åh vilken vacker bild!
  • hoodilady
    Yarrow skrev 2011-07-11 17:05:17 följande:
    Åh vad svårt, massa underbara bilder men det här kortet som min vän knäppte när vi anlände slår nog alla med hästlängder.
    Vad som inte syns är att vi precis höll på att cykla in i en gammal tant som stod och lurade bakom busken och jag knäcker mig av skratt. Tjuter och kan inte cykla av att det blir så vingligt så mannen fick styra in oss till vigseln.


    Ni var med i "Fyra Bröllop" va? Fin bild!
Svar på tråden Visa mig er FAVORITBILD från er dag!