• Emblas Mamma

    Vårt fantastiska och sagolika bröllop! HUNDRATALS BILDER!! =D

    Nu är vi gifta!
    18 Juni smällde vi till!

    Kika in på bloggen där jag laddat upp 100-tals bilder just nu!
     orkar verkligen inte göra om det här!

    Vi fick ett riktigt sagobröllop vill jag lova! :D

    www.rodens.blogg.se

    smakprov:



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-21 10:43
    Missvisande rubrik, det är strax under hundra bilder i bloggen, men det kändes som mer :) Dom flesta bilderna är ju på FB..
  • Svar på tråden Vårt fantastiska och sagolika bröllop! HUNDRATALS BILDER!! =D
  • Willowfield

    Underbart underbart underbart, ett rungande grattis till er alla...helt enkelt underbart

  • MrsT2011
    Emblas Mamma skrev 2011-06-21 10:35:38 följande:
    Tack! :)
    Det är nästan hemskt att det är slut, så dom som inte gift sig än har den absolut bästa tiden kvar :)
    Jag känner precis tvärtom! Glad Planeringen var kantad av stress och ängslan över att nåt skulle gå snett. Nu kan man njuta av sommaren i lugn och ro, och minnena från den ljuvliga bröllopsdagen bär man alltid med sig, de fyller mig och min man med glädje så länge vi lever! Solig
  • Emblas Mamma
    MrsT2011 skrev 2011-06-21 11:04:11 följande:
    Jag känner precis tvärtom! Glad Planeringen var kantad av stress och ängslan över att nåt skulle gå snett. Nu kan man njuta av sommaren i lugn och ro, och minnena från den ljuvliga bröllopsdagen bär man alltid med sig, de fyller mig och min man med glädje så länge vi lever! Solig
    Så skönt att du känner så! =)
    Jag tycker klart det är fantastiskt med minnerna och sånt,
    planeringen kan jag i och för sig vara utan,
    men själva dagen vill jag göra om igen och igen och igen :) Känns som en dröm som varade i en sekund!
    Men vi har ju filmen att glädjas åt =) Ska titta om och om och om igen! :)
  • MrsT2011
    Emblas Mamma skrev 2011-06-21 11:06:18 följande:
    Så skönt att du känner så! =)
    Jag tycker klart det är fantastiskt med minnerna och sånt,
    planeringen kan jag i och för sig vara utan,
    men själva dagen vill jag göra om igen och igen och igen :) Känns som en dröm som varade i en sekund!
    Men vi har ju filmen att glädjas åt =) Ska titta om och om och om igen! :)
    Vi också, snacka om att man kommer lära sig filmen utantill, ha ha! Jag hade det tufft på jobbet i förra veckan och åkte därför till mina föräldrars hus vid havet i helgen. Åhhhh vad härligt det var att titta på allt filmat material ihop, man kom verkligen in i bröllopsmys-bubblan igen! Hjärta

    Ska ni åka på bröllopsresa senare i sommar förresten? Vi kämpar på med våra jobb, det gick inte att lösa att åka iväg direkt efter bröllopet tyvärr. Men i augusti blir det Lissabon en vecka! Underbart att ha bröllopsresan kvar att se fram emot!
  • emzerus83

    Åhh vilka underbara bilder! Ni var superfina båda två o jag gillar din klänning, buketten o ditt halsband MYCKET!! Eller jag allt var såklart jättefint, men just det var precis min stil :)

    GRATTIS o lycka till i framtiden! :)

  • queenelin

    Kul! Tack för en liten sneak-peak från ert bröllop! Embla såg ut att vara väldigt nöjd med sina kläder... Så söt!

    Stort lycka till i framtiden!

  • Mimmi2012

    Kanonfina bilder och det ser ut som du fick ett riktigt drömbröllop!! Lucka till med studeirna, själv väntar jag på att betyget på examensarbetet ska komma in i systemet och att examensintyget ska dimpa ner i brevlådan

    Många grattisar och lycka till Solig

Svar på tråden Vårt fantastiska och sagolika bröllop! HUNDRATALS BILDER!! =D