• meah2000

    BILD och PRIS på er brudbukett!

    Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

    Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

    Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.


  • Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • sirifredde

    hoppas du hittar några fina bilder på dem =) Ble lite sugen själv på en sådan bukett


    Doofie skrev 2012-10-12 15:15:32 följande:
    Åh vad bra!! tack tack! :D
    sirifredde skrev 2012-10-12 14:36:20 följande:
    det är anemoner=)
  • passionsblomman

    Jag påminner igen, för läsbarhetens skull:
    När man vill citera en annan medlem och det inlägget innehåller en bild, är det bra om man markerar bilden, tar tag i hörnet och förminskar den eftersom det blir så in i bomben värdelöst att följa en tråd när samma bilder kommer i full skala igen och igen och igen.

    Ibland kanske man inte ens behöver citera genom att kopier in hela inlägget, utan kan rikta sig till den man vill kommentera med direkt tilltal, som tex "Passionsblomma, jag tycker inte du behver tjata om det där mer..." Eller så kan man välja att klippa bort delar av inlägget man citerar, så bara det man verkligen kommenterar är med.

    Så här tex:


    Svar: Anemoner. De kostar ungefär 15-25 kr/st beroende på kvalité,dagspris och butik.

    Bara som ett exempel på hur man kan göra bildtrådar lite mer lättlästa.
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • passionsblomman
    sirifredde skrev 2012-10-12 17:59:03 följande:

    aha ok tack för upplysningen=)


     


    Ett knep värt att föra vidare nu och då-det är ju enkelt om man väl vet om det. (inte alls riktat särskilt till dig heller, utan emellanåt brukar det vara dags att påminna, eftersom det är vanligt att man bara citerar rakt av.)
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!