• meah2000

BILD och PRIS på er brudbukett!

Det finns många trådar om brudbuketter.
    Här kommer ännu en....

Skulle vara väldigt roligt att veta vad ni har/kommer att ha för brudbukett och vad kostade den.

Jag har vill ha liknade buketten nedan fast med rosa kallor istället för vita, dessutom ska jag har lite brudslöja i.
    Jag visade fotot för min florist och det skulle kosta runt 1000-1200 kr för den buketten jag vill ha.

• Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!
  • Pekkiisch4

800 brudbukett, sen 2 tärnbuketter och 3 knappnålsblommor hamnade allt på 1100 ! SÅ nöjd !
  • ellen132

Jag gjorde min bukett själv med vita tulpaner och brudslöja. Det gick ca 30 tulpaner och några kvistar brudslöja. Eftersom vi fotograferades utomhus och det var minusgrader så behövdes två likadana buketter. Priset för båda buketterna och blommor till brudgummens slag hamnade på 800 kr inkl. band och nålar med pärlor.

• KochM

Fick endast betala 700 kr för min fina bukett. Rosorna har ca 30 cm långa stjälkar och så är den knuten med vita sidanband på tre ställen och de är fastsatta med pärlor.

• Memsan

Bilderna är tagna av fotograf Emmi.Vi betalade totalt 4500:- för brudbuketten, 3 corsager, 2 tärnbuketter och typ 40 snittblommor för dekoration. Vi fick även lika många småvaser för snittblommorna i det priset.
    Jag har ingen aning om vad för blommor jag har i eftersom floristen fick fria händer, hon fick bara några inspirationsbilder och riktlinjer ifrån mig.
  • mhjärtab

Såhär såg min bukett ut. Vart så himla nöjd. Kosta ca 1500 kr.

• Limba
    KochM skrev 2013-01-03 13:24:26 följande:
    Fick endast betala 700 kr för min fina bukett. Rosorna har ca 30 cm långa stjälkar och så är den knuten med vita sidanband på tre ställen och de är fastsatta med pärlor.

Vacker! Solig
  • annika03

Här är min som jag ska ha den 28 maj i år.

Svar på tråden BILD och PRIS på er brudbukett!