• RiNa

    Malmö brudar 2011/2012

    Hejsan!
    Någon mer i Malmö som gifter 2011/2012?  Kunde vara skoj att ha en tråd för oss så vi kan utbyta lite tips och ideér med varandra.
    Hoppas på många svar =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 11:05
    Freakie, 28 år, inga barn än, gifter oss borgerligt 30:e Juli på Malmöhus slott, festen hålls på Wega Restaurang

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 11:06
    Theka, tjugotio år. Har en 20 månader gammal dotter. Gifter oss i St Pauli-kyrkan den 9 juli. Festen hålls på Holmåkra Loge.

    RiNa: 24 år. Inga barn än, får se vad som händer efter bröllopet ;). Gifter oss i St:Pauli 4 feb och har bröllopsfesten på Hamn&Peppar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-23 08:18
    Ninen, 33 år, Son 2 år snart, gifter oss 28 maj i St Pauli, middag på Gränden restaurang.=)

    Mikaela86, 24 år gammal med en son på 1 år den 31 maj, gifter mig i S:t Pauli kyrka den 27 augusti och har festen på Söderbloms Lounge & Grill =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-24 19:38
    1995 11 17, 32 år, dotter 14 år, dotter 10 år, son 8 år, gifter mig borgerligt 2012-11-17, var vet vi inte än.

    Syrinx, 24 år, inga barn, gifter mig med min prins 26 maj 2012 utanför Vadstena. Men jag bor ju i Malmö!

  • Svar på tråden Malmö brudar 2011/2012
  • Theka

    Hahahahhahaha, läste just mitt förra inlägg och jag ser nu att det ser ut som om jag har glömt vad min blivande make heter - det har jag INTE. Men jag tipsade någon här i tråden om Holmåkra och hon nappade på idén och ska också vara där - det är dennas namn jag glömt.

    /fnissarsigtillsängs_81 

  • Doris

    Theka: Haha, ja jag läste oxå det så först men sen förstod jag vad du menade! Glad

    Tack båda två för era tips! Jag ska kolla upp det. Skönt att ha andra blivande brudar i Malmö som man kan rådfråga under vägen.

  • Syrinx
    Theka skrev 2011-05-24 23:51:05 följande:
    Hahahahhahaha, läste just mitt förra inlägg och jag ser nu att det ser ut som om jag har glömt vad min blivande make heter - det har jag INTE. Men jag tipsade någon här i tråden om Holmåkra och hon nappade på idén och ska också vara där - det är dennas namn jag glömt.

    /fnissarsigtillsängs_81 
    Hihi, jag hade väldigt roligt åt det även om jag förstod att du syftade på en annan brud
  • plin
    Theka skrev 2011-05-24 23:51:05 följande:
    Hahahahhahaha, läste just mitt förra inlägg och jag ser nu att det ser ut som om jag har glömt vad min blivande make heter - det har jag INTE. Men jag tipsade någon här i tråden om Holmåkra och hon nappade på idén och ska också vara där - det är dennas namn jag glömt.

    /fnissarsigtillsängs_81 
    Ha ha ha! det var ju bara jag och min blivande man så klart,,,,

     
  • plin
    RiNa skrev 2011-05-26 19:38:43 följande:
    Försöker igen ;) Tips på DJ?
    Vi ska ha lejonparten (sök på facebook) de brukar spela på debaser, kb o sånt. de spelar den musiken vi önskar och gästerna får önska låtar under kvällen om de vill.

    Jag har inte svarat innan, för jag har ingen aning om pris. killen går i min sambos klass så de ville bara att vi skulle betala hyran för utrustningen+vara med på middagen och så. 
  • Syrinx

    Ninen - kollade i trådstarten och ser att ju smäller för er på lördag! Spännande!!! Hur känns det?

    RiNa - hoppas ni hittar en DJ! Har tyvärr inga förslag alls. Kan bara musiker!


    Doris skrev 2011-05-24 19:58:26 följande:
    Hej tjejer! Den här tråden vill jag gärna haka på. Jag och min sambo, som båda är från Malmö, har precis bestämt oss för att gifta oss i augusti 2012. Spännande, men jag har ingen aning om hur man planerar ett bröllop.... :) Vi har upptäckt att det är svårt att hitta en fin lokal i Malmö (eller utanför) där man får ta med drickan själv. Någon som har förslag?
     Välkommen hit! Vad roligt med fler 2012-brudpar! 

    Idag är det på dagen 1 ÅR tills vi gifter oss! Längtar massor! 
  • mikaela86

    Syrinx kan du inte tipsa oss om någon bra musiker som inte är allt för dyr?? Glad

  • RiNa

    Var nere på Djäknegatan idag och hittade Gästboken för 10:-. Vilket klipp! =)
    Men... hur ska jag dekorera den? Tips?!?!

  • Theka
    RiNa skrev 2011-05-30 11:27:38 följande:
    Var nere på Djäknegatan idag och hittade Gästboken för 10:-. Vilket klipp! =)
    Men... hur ska jag dekorera den? Tips?!?!
    Yäj!
    Jag gjorde den likadan som våra inbjudningskort. Klistrade alltså på papper så att det täckte i princip hela framsidan men istället för våra namn står det "Gästbok". Har inte hunnit ta kort på den än.
     
Svar på tråden Malmö brudar 2011/2012