• Troligen

    Vilken månad gifter du dig? :)

    Vilken månad är mest populärast?
    Och varför valde du just den månaden?

    Skrattande

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken månad gifter du dig? :)
  • 101009

    Vi valde november eftersom jag inte ville vara för gravid på bröllopsdagen och att jag fortfarande skulle kunna flyga utan problem.

  • hernameispekka

    Min m2b har väldigt mycket pollenallergi under vår och sommar så därför ville vi undvika den. Vi tyckte hösten 2011 blev för tidigt och hösten 2012 för sent. Då blir det vintern/tidig vår 2012. Och hellre snöigt än slask tänkte vi. Då blev det 11 feb 2012 :D

  • Troligen

    Men det är ju jättevackert när solen lyser på snön. :)

  • Bröllop2011 08

    Augusti är för mig en jättevacker månad!
    Vi ville helst gifta oss lite tidigare, men det är flera som fyller år i Maj och Juni så det fick bli lite senare för att det inte ska bli för mycket på en och samma gång..

  • Troligen

    Vi skulle ha gift oss i augusti först, innan vi kom på att vi hade 5 1/2 års dagen i maj på en lördag. :)

  • Therese142

    Hi hi.. vi valde augusti som vår månad för att vi jobbar så fruktansvärt mycket under våren att vi inte skulle kunna hinna njuta tillräckligt mycket.. dessutom tycker vi augusti är en bra månad, lagomt varmt och många har kommit tillbaka från semestern..  medan vi själva har påbörjat semestern :) bröllopet är 27/8..

  • Troligen

    A det var just det datumet vi hade tänkt först innan vi bytte. :)

  • Precious Love
    kaffeälskaren skrev 2011-01-27 08:00:15 följande:
    Juli, på vår 5 års dag 
    Vad roligt! Vi gifter oss också i juli på vår 5-årsdag - men det är vår 5-åriga förlovningsdag. :)
    Because love should be celebrated - 7 juli 2012
  • elisabettan

    Den 1 mars. För att det fortfarande är vinter, men görhoppningsvis INTE 30 minusgrader i Jukkasjärvi!

  • JochD

    Vi gifter oss i slutet på maj eftersom det hinner bli sommar här då och för att jag inte vill gifta mig när jag är allt för höggravid! 

  • SweetPearl

    Vi gifter oss 14 maj och det är för att våran förlovningsdag är 14 februari. Vi hade tänkt februari först, men ingen av oss gillar vintern och sen hade vi tänkt på våran årsdag som är i april, men då kan vi inte vara i den lokal vi hade tänkt. Sen så gillar vi våren och sommaren. Så vi tog våren då det inte är kokhett ute.

  • Sebastiána

    Vi gifter oss i juni av praktiska skäl, men jag VILL gifta mig i juni.

Svar på tråden Vilken månad gifter du dig? :)