• eundk110903

    Uppsalbrudar 2011 del 2

    Fortsättning av förra tråden ( brollopstorget.se/Forum-5-61/m3809502.html ) för oss Uppsalabrudar 2011.


    Den tidigare tråden stängs strax ner och vi lär fortsätta våra diskussioner än mer intensivt i fortsättningen! :)

  • Svar på tråden Uppsalbrudar 2011 del 2
  • Junibrud

    Hej allihopa! Jag bor i Uppsala och ska ha mitt bröllop i juni. Besök gärna min blog med 

    eros2011psyche.wordpress.com/

    Kan man inte fixa en träff för uppsalabrudar? Det skulle vara kul och träffas och prata om allt som har med brölllop att göra 

  • Nalinie

    Tycker det är ett jättebra intiativ kanske kan få med våra blivande också och sätta oss på ett café på kaffegatan =)

  • Oonah

    Vilken mysig idé! :D Kanske någon lördag- eller söndagseftermiddag framöver?


    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Nalinie

    Helgen passar oss också, café capuccino eller Linné eller lunch på Basilico?

  • Oonah

    Vi ska ha födelsedagsfest i helgen så vi kommer vara antingen upptagna eller bakis i helgen. Glad

    Men det kanske blir fler än en fika?


    - May everything beautiful and best be condensed into this Email. I sincerely wish you happiness, cheerfulness and success.
  • Nalinie

    Hej igen. Skall flera av er gå på vigselmusik stunden i helga nästa lördag? tror 15 tiden kanske mer naturligt tillfälle?

  • Mrir

    Nalinie: mm det är sant. Vet inte om vi kan men ska försöka Träff nästa lördag alltså. 

Svar på tråden Uppsalbrudar 2011 del 2