• TinkerBelle

    Tantvarning – om igen!

    Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!


    Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.


    Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

  • Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • Cantaton

    Själv tog jag ner julen redan efter nyår för att kunna sätta upp gardinstänger och gardiner o.s.v. Vi packade ju upp julen väldigt snart efter inflytten.

  • Soldemor

    Har bara en isbjörn med belysning och en mini-mini-krubba att ta ner. Björnen får stå ett tag till, den är inte så julig, men familjen Josefsson får väl åka ner i sin låda. Snart har jag nog hittat allt julpynt så jag kan sätta ut det på vinden.

  • MittiPrickBrud

    Julen var så kort i år!
    Min julgran står kvar till lörd sönd, hinner inte ta bort den idag. Den är fortfarande jättefin och barrat knappt alls men jag vill ändå städa undan julen nu. Nytt år, ny start, planeringar för våren. Det känns mer angeläget!

    Kram på er alla!

  • Kjell Präst

    Nu är jag nästan färdig med avpyntandet, det har tagit precis hela dagen. Hos oss varar julen alltid mellan 23 december och 13 januari, några undantag därifrån medges icke!

  • MittiPrickBrud

    Ojoj,
    Nu är jag faktist lite nervös.
    Låten är översänd till dig Canta! Jag hoppas att den är till belåtenhet och känner mig nu helt pirrig. Tänk att jag skrivit en låt till den vackra sångfågeln Cantaton! (som du får använda eller inte , såklart!)

Svar på tråden Tantvarning – om igen!