• TinkerBelle

    Tantvarning – om igen!

    Låt oss försöka väcka liv i det gamla tantskrället!


    Så här i höstmörkret och den annalkande vintern blir det lätt lite ensamt i mörkret.


    Fram med kaffekoppar, kakfat och krämpor…VÄLKOMNA alla tanter gamla som nya!

  • Svar på tråden Tantvarning – om igen!
  • Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2011-01-12 21:00:54 följande:
    Oki..
    Jag har ett resultat, men jag vil vänta med att ge det ifrån mig eftersom jag behöver låta den ligga till sig. Sova på saken

    Men, det finns nu en färdig låt i alla fall.
    Allt som återstår är en kostym som passar!
    Kram
    Yeahy! OM OM OM du känner att den är klar och om den funkar när jag sjunger den och om vi hinner spela in den skulle jag ju kunna dela ut den som smakprovssingel på minibröllopsmässan. Men som sagt, det är ju väääldigt många om, för mässan är ju snart
  • MittiPrickBrud

    Tänker du på den på Grand, sista helgen i januari? Det skulle kunna gå....

  • Cantaton
    MittiPrickBrud skrev 2011-01-12 23:18:26 följande:
    Tänker du på den på Grand, sista helgen i januari? Det skulle kunna gå....
    Nix, minimässan i Hornstull 27:e.
  • MittiPrickBrud

    Jaha.. den visste jag inte ens om! Ok, lite mer brådis då, men fullt möjligt. Jag försöker få över en demo till dig under morgondagen, på mailen, så jobbar vi vidare utifrån det.
    (ursäkta alla att det blev lite internsnack här)

    Alla fina tanter, godnattkramen!

  • Kjell Präst

    Tjugondedag Knut idag - tillsammans med nyårsdagen årets stora ångestdagar, för nu ska allt det härliga julpyntet ner i sina lådor och säckar igen. Men jag överlever nog eftersom jag vet att det bara är drygt 11 månader tills det ska fram igen!

  • Aleta
    Kjell Präst skrev 2011-01-13 07:43:58 följande:
    Tjugondedag Knut idag - tillsammans med nyårsdagen årets stora ångestdagar, för nu ska allt det härliga julpyntet ner i sina lådor och säckar igen. Men jag överlever nog eftersom jag vet att det bara är drygt 11 månader tills det ska fram igen!
    Jag tänkte precis på det! Så himla synd att ta ner granen som är så fin...
Svar på tråden Tantvarning – om igen!